Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#53396Zriadenie internetu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2021, před 3 lety

Ladislav Cingel

Znění stížnosti

Dobry den,

chcel by som podat staznost na firmu vodafone ohladodom zriadovania internetu a dodrzania zmluvnych podmienok.

Zmvluva bola riadne podana a podpisana v Prahe v obchodnom centre Fenix dna 11.10.2021. Dnes je 27.10 a doposial nemame internet na adrese Strizkovska.

Ihned pri podpisani zmluvy sme boli poziadany a zaplatenie poplatku 4000CZK. Po dohovore prisiel technik ktory zacal s instalaciou, avsak po dotaze, ci zaplatime poplatok, (ktory uz bol vyplateni Vodafonu) a po telefonickom dohovore so svojim veducim si zbalit spat svoje veci a odisiel. Internet nebol po tyzdni pripojeny, udajne podla technika, ze poplatok nebol na tuto firmu prevedeny. (upozornujem po tyzdni)

Kontaktovali sme znovu obchodne centrum a dali nas do priotiry 1! dalsi dohovor a termin instalacie, no bohuzial nikto neprisiel!

Opat sme kontaktovali obchodne centrum Vodafone avsak sme zistili, ze niekto opat do zmluvy nenapisal, ze poplatok bol uz uhradeny a nasledny termin nebude dodrzany. A dalsie ospravedlneie, ktore je nam na nic, lebo v 21 storoci, 3 tyzdne na zriadenie internetu, co je jeden router do zasuvky a zapojenie kablu v panelaku, je nieco nepochopitelne.
Komunikacia s pracovnikmi Vodafonu hrozna, tkz, custumer orientation neexistuje, nejaka korektnost miziva. Dostali sme aj cislo, kde mozeme volat, avsak toto sluzobne cislo ani nikto nezdvihol. Ani zmluva nebola spisana korektne, ziadali sme o zapisanie slovenskeho kontaktu, ktory samozrejme nebol, potom cislo poschodia, namiesto 7, bolo 2.
Ked sme boli na pobocke vodafonu, stale sa vyhovarali, ze im pada system! My sme v 21 storoci, v obdobi digitalizacie a nie vyhovoriek, co nejde. My sme zakaznici, ktori podpisali zmluvu, s nasej strany bola zmluva dodrzana a vyplatena.

Mali sme zmluvu z Vodafonom aj v roku 2020, tato vsak kvoli corona opatreniam bola zrusena, stara zmluva sa ani nenasla vo Vodafone databaze, ani podla cisla zmluvy, ani podla mena. Aka je potom databaza, ako sa teda uchovavaju zmluvy, platby, vypovede!!!

Myslel som si, ze v Prahe a vo velkej firme ako Vodafone, neuvidim take veci ako neschopnost a nezodpovednost. Videli ste uz studenta, ktory prisiel studovat do Prahy bez internetu v 21 storoci? Proste ste mu znechutili nadej, ze taketo jednoduche veci sa dokazu zbabrat a skomplikovat mu zivot. Kolko krat este musi cakat na technika po ujasneni terminu a odist zo skoly?

Ani ja neverim, ze sa to u Vas este deje. Podla slov Vasich obchodnych zastupcov vo Vasom kolektive nevie prava ruka co robi lava. Teda aj management nespravne riadi. To su slova Vasich zamestnancov, nie moje.

S pozdravom,


Požadované řešení

Prosim o prekontrolovanie zmluvy kompetentnou osobou, ktora vie co treba urobit. Zmluva bola uzatvorena medzi Matejom Cingelom a Vodafonom v obchodnom centre Fenix, Praha, na zriadenie internetu na ulici Strizkovska 630/114, poschodie 7.

Prosim o prednostne zapojenie internetu.

Prosim zaslite mi mozne riesenie na emai: lacocingel@hotmail.com


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2021 11:23, před 3 lety

Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.11.2021 06:41, před 3 lety

Dobrý den, pane Cingle, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2021 14:21, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 11:39, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.