Společnost


K.F.C. spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53398Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2021, před 3 lety

Pavel Vojtíšek

Znění stížnosti

Dnes kolem 18:25 jsem si objednal na KFC rozvoz ,,sestav si svůj kbelík´´. Objednávka proběhla na pobočce Olomouc, šantovka. V kbelíku jsem měl 1 cheeseburger, 10x strps, 90bites, 10 hotwings a 2x kentacky kuře. Objednávku jsem si vyzvedl na Jeremenkova 103/23. Je to budova vlakového nádraží. Převzal jsem si objednávku a jel domů do Mohelnice. Doma jsem zjistil, že mi chybí 10x hotwings.


Produkt

účtenka 9657


Požadované řešení

jelikož to může být tvrzení proti tvrzení, nenapadá mi jak dál postupovat a co za to. Mohl jsem to vyfotit, ale nemuseli by jste mi věřit, ponaučení mám akorát to, že příště si budu celý kbelík kontrolovat na místě a nezaplatím dokud si ho nepřekontroluji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2021 16:43, před 3 lety

Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, lze odstoupit od smlouvy jen ohledně této nedodané části zboží a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 10:08, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.