Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
cca před rokem jsem já i mnoho dalších osob zakoupili předem na účet prodejce pouze za cenu poštovného 97,- Kč knihu, která nám nikdy nedorazila. Obdrželi jsme pár emailů s informací, že není papír, že se čeká až dorazí z Uzbekistánu, a jiné lži, pak prodávající přestal komunikovat úplně. Nyní nemáme ani knihu ani poštovné.
NÍŽE POTVRZENÍ PRODEJCE
"Gratulujeme Vám!
A už se těšíme, až budete držet v ruce Martiny novou knihu Mrcha vs. chudá holčička.
Pro okamžitou platbu kartou klikněte zde: https://form.fapi.cz/gateway/?id=07f7bfd5-db40-11ea-a0d2-0a74406df6c8&vs=202012208
Knihu jste si objednali v předprodeji, což znamená, že Vám dorazí do Vaší poštovní schránky během října/listopadu 2020. Každopádně mezitím jsme pro Vás připravili celou řadu bonusů, které Vám budeme postupně posílat a zpřístupňovat.
Ve Vaší e-mailové schránce by už teď mělo být video, ve kterém Vám Martina Brandová vše popisuje. Je tedy na co se těšit. Sledujte svůj e-mail, brzy se Vám opět ozveme.
Kdyby Vám cokoli nebylo jasné, stačí nám napsat na info@martinabrandova.cz nebo zavolat na 739 081 902.
Mějte krásný den
tým Martiny Brandové"
Kniha Kniha Mrcha vs. chudá holčička zdarma
Žádáme zaslat buď knihu anebo vrátit zpět uhrazené poštovné ve výši 97,- Kč
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.