Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#5340Neoprávněně naúčtované nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 10 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2014, před 10 lety

Leona Kultová

Znění stížnosti

Dne 2.12 jsem objednala 6 věcí,4.12. přišli 2 v pořádku, zbytek nikoli,volala jsem na Mall,kde mi 1den řekli,že zboží bude nejdéle zítra expedováno,nic nepřišlo, v pátek volám znovu, paní mi řekla, že se to někde ztratilo ať udělám novou objednávku,což jsem učinila a stále se nic nedělo. Po cca týdenním dopisování s paní K. mi přišel email,že zboží bylo expedováno 18.12., dnes skutečně zásilka dorazila, ale místo 4 věcí jen 1 a nechali si zaplatit všechny 4 (nepřebýrala jsem to já). Volala jsem na dopravu DPD, paní mi řekla, že to nemají,volala jsem na Mall kde tvrdí že to vyexpedovali, slíbili, že zavolají do hodiny a nic. Jak můžete nechat zaplatit něco co nebylo dodáno?


Produkt

1x Sencor SHP 100, 1 × Babyliss C20E, 1 × Sencor HLE 24F01T


Požadované řešení

Zbývající zboží by mělo být dodáno nejdéle do úterý 23.12.2014 a mělo by být poskytnuto finanční vyrovnání za 5 telefonních hovorů na zákaznické lince, které nás stály cca 300 Kč, dále požaduji slevu na zboží za vzniklé nepříjemnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2014 20:41, před 10 lety

Společnost je povinná dodat vše v souladu se smlouvou. Pokud nějaké zboží, které bylo sjednáno, nebylo dodáno, má spotřebitelka právo na dodání chybějícího zboží. Pokud zboží nebude v přiměřené době dodáno, může spotřebitelka od části smlouvy odstoupit a požadovat vrácení části kupní ceny odpovídající nedodanému zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.12.2014 13:50, před 10 lety

Vážená paní Kultová, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Za tyto komplikace se velice omlouváme. Nechtěli jsme Vám způsobit potíže. Prosím zašlete mi zprávu s číslem objednávky na emailovou adresu overeno@mall.cz. Ráda Vám pomohu.

Veronika,
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.1.2015 22:38, před 10 lety


Leona Kultová

Zboží bylo dodáno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2015 10:40, před 10 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.