Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 2.12 jsem objednala 6 věcí,4.12. přišli 2 v pořádku, zbytek nikoli,volala jsem na Mall,kde mi 1den řekli,že zboží bude nejdéle zítra expedováno,nic nepřišlo, v pátek volám znovu, paní mi řekla, že se to někde ztratilo ať udělám novou objednávku,což jsem učinila a stále se nic nedělo. Po cca týdenním dopisování s paní K. mi přišel email,že zboží bylo expedováno 18.12., dnes skutečně zásilka dorazila, ale místo 4 věcí jen 1 a nechali si zaplatit všechny 4 (nepřebýrala jsem to já). Volala jsem na dopravu DPD, paní mi řekla, že to nemají,volala jsem na Mall kde tvrdí že to vyexpedovali, slíbili, že zavolají do hodiny a nic. Jak můžete nechat zaplatit něco co nebylo dodáno?
1x Sencor SHP 100, 1 × Babyliss C20E, 1 × Sencor HLE 24F01T
Zbývající zboží by mělo být dodáno nejdéle do úterý 23.12.2014 a mělo by být poskytnuto finanční vyrovnání za 5 telefonních hovorů na zákaznické lince, které nás stály cca 300 Kč, dále požaduji slevu na zboží za vzniklé nepříjemnosti.
|
Tweet |
Společnost je povinná dodat vše v souladu se smlouvou. Pokud nějaké zboží, které bylo sjednáno, nebylo dodáno, má spotřebitelka právo na dodání chybějícího zboží. Pokud zboží nebude v přiměřené době dodáno, může spotřebitelka od části smlouvy odstoupit a požadovat vrácení části kupní ceny odpovídající nedodanému zboží.
Vážená paní Kultová, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Za tyto komplikace se velice omlouváme. Nechtěli jsme Vám způsobit potíže. Prosím zašlete mi zprávu s číslem objednávky na emailovou adresu overeno@mall.cz. Ráda Vám pomohu.
Veronika,
Mall.cz
Zboží bylo dodáno.
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.