Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53400Autobus odjel brzo na počáteční zastávce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.10.2021, před 3 lety

Jaroslav Boubelík

Znění stížnosti

Dne 28.10.2021 na státní svátek, čas 5:11 a linka 350, na nástupní počáteční zastávce Velké Přílepy odjel brzo autobus v 5:11 místního času, podle rozpisu má odjet v 5:13 a počkat, přesto odjel dříve, naprosto nechápu ještě chování řidiče, viděl nás 3 osoby, které přijeli autobusem cestou s prace z Amazonu, dokonce jsme na něj mávali, pohrdavým pohledem odjel. Další autobus jede až v 6:53, další důvod.


Produkt

28.10.2021, linka 350, 5:13 čas odjezdu


Požadované řešení

Omluva řidiče, pokud jedu ze své prvotní zastávky, tak přece počkám,navíc se neřídil jízdním řádem, časově to stihne, když je státní svátek, tolik aut přece není aktivní v tuto dobu, navíc další jede až za více jak 1 hodinu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2021 16:39, před 3 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 10:07, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.