Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Dne 28.10.2021 na státní svátek, čas 5:11 a linka 350, na nástupní počáteční zastávce Velké Přílepy odjel brzo autobus v 5:11 místního času, podle rozpisu má odjet v 5:13 a počkat, přesto odjel dříve, naprosto nechápu ještě chování řidiče, viděl nás 3 osoby, které přijeli autobusem cestou s prace z Amazonu, dokonce jsme na něj mávali, pohrdavým pohledem odjel. Další autobus jede až v 6:53, další důvod.
28.10.2021, linka 350, 5:13 čas odjezdu
Omluva řidiče, pokud jedu ze své prvotní zastávky, tak přece počkám,navíc se neřídil jízdním řádem, časově to stihne, když je státní svátek, tolik aut přece není aktivní v tuto dobu, navíc další jede až za více jak 1 hodinu.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.