Počet nahlášených stížností: | 139 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Po doručení robotického vysavače jsem okamžitě mailem žádala o možnost vrátit zboží. Mail zůstal bez odezvy. Proto jsem poslala doporučený dopis, ten se mi vrátil jako nedoručitelný, protože jsem ho bohužel poslala na adresu dodavatele. Nyní jsem objevila konečně tuto adresu, proto se ptám, jaká je šance na vrácení zboží, jehož kvalita absolutně neodpovídá proklamovaným vlastnostem - jedná se o vysavač Cleanity, který by mohl fungovat leda jako hračka, neb nevysaje ani prášek, natož drobeček. Zásilka má číslo 74M00066221, reference 24168. Vím, že za tuto cenu nemohu očekávat zázrak, ale nulová funkčnost? Jsem důchodce, tisícovka jsou pro mne dost velké peníze, nejvíc mě však mrzí, že je otřesena má důvěra v e-shop.
Proto doufám, že najdete vyhovující řešení.
Cleanity smart vacuum cleaner
vrácení peněz
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci.
Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nereaguje-li společnost na dotazy spotřebitele, lze zaslat zboží na adresu sídla společnosti, dle obchodního rejstříku. V případě, že se zboží spotřebiteli vrátí, je třeba uchovat dokumenty, prokazující, že se spotřebitel pokoušel svou povinnost splnit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.