Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#53407Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 9 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
28.10.2021, před 3 lety

Radim Urbánek

Znění stížnosti

Dne 2.11. 2019 jsem koupil notebook UMAX Vision Book 14We Plus, 14F/x5/4/64.
Obrazovka již od počátku blikala, při otevření více internetových stránek obrazovka sebou hýbala, jak kdyby s počítačem někdo uvnitř štěrchal. Nakonec naposledy, kdy se počítač zapnul, bylo, když se objevila modrá stránka, kde bylo napsáno "dokončujeme" a vteřinové odpočítávání s QR kódem, poté obrazovka zhasla a počítač už se nikdy nenastartoval. Když se počítač pokusím zapnout, tak jenom chvíli svítí modrá kontrolka při nastartování, ta ale po chvíli zhasne a počítač se nespustí.
Již jsem dal zboží na reklamaci v Electro Worldu s.r.o. , ale bylo mi vráceno s tím, že ""reklamace je zamítnuta z důvodu mechanického poškození uživatele. Notebook je po pádu nebo nárazu, uvnitř zjištěny utrhané svorníky protizávaží." Ale notebook normálně běžel až do výše zmíněné modré obrazovky, kde mi notebook oznámil: "dokončujeme."

Zboží reklamuji v období, kdy prodávající poskytuje na prodané zboží záruku za jakost v délce trvání 2 roky.


Produkt

Notebook UMAX Vision Book 14We Plus, 14F/x5/4/64


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2021 15:35, před 3 lety

Jelikož od zakoupení a převzetí zboží uplynulo více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí (tedy, že se jedná o původně skrytou vadu, za kterou prodávající odpovídá).

Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 10:03, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 13:42, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.