Počet nahlášených stížností: | 214 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
14.10.2021 mi přivezlo PPL zboží objednané u vaši firmy (Objednávka12998, čís.faktury 12111237). V zákonné době 18.10. 2021 jsem vrátil nefunkční el.ruční pilu a požadoval vrácení peněz.
19.10.2021 mi Česká pošta potvrdila předání zásilky DRO461892996X Do ruky příjemci.
Do dnešního dne jste nereagovali. Žádám o okamžité vyřešení.
JKHrubý Olomouc
nefunkčost el.ruční pily; vráceno v zákonné době
Vrácení peněz
|
Tweet |
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
reklamaci jsme v pořádku přijali a peníze jsme odeslali zpět na váš účet. Omlouváme se za opoždění.
Děkujeme
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.