Společnost


IntermaxGroup AG

Počet nahlášených stížností:310
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#53411Moja platba zrusenie

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.10.2021, před 3 lety

Marián ANDREAS

Znění stížnosti

mesacne platim neznamu polozku vo výške 19,90 neželám si viac platiť.


Produkt

neviem


Požadované řešení

Ukončenie platby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2021 14:41, před 3 lety

Subjekt nebyl řádně označen spotřebitelem, nicméně se domníváme, že stížnost má směřovat za společností IntermaxGroup AG. Z tohoto důvodu jsme ji označili jako subjekt.

Portál VašeStížnosti.cz slouží primárně pro řešení spotřebitelských sporů, resp. ke zprostředkování kontaktu mezi podnikatelem a spotřebitelem za účelem dosažení smírného řešení jejich sporu. Kontaktovat společnost tímto způsobem za účelem zrušení smluvního závazku není příliš vhodné, neboť účast na naší platformě je pouze dobrovolná. Jinými slovy, společnost se vůbec nemusí do fungování naší služby zapojit a žádost spotřebitele zaregistrovat.

Doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost standardním způsobem na její kontaktní údaje. E-mail, který společnost uvádí ve všeobecných obchodních podmínkách je: support@ero-kontakty.cz a výpověď může být v českém jazyce, neboť samotná smlouva byla uzavřena v češtině.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

K dozorovým orgánům uvádíme následující:
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Webové stránky jsou dostupné (i v anglickém jazyce) na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 10:02, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 23:05, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.