Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V dubnu 2021 jsem se přihlásila na internetovou seznamku be2, kde jsem souhlasila s 6ti měsíčním předplatným. Souhlas byl proveden elektronicky odkliknutím na požadovaný odkaz. Jelikož je mi známo, že by došlo k automatickému stržení další platby, změnila jsem platební kartu. Nyní jsem byla emailem obeznámena s pohledávkou 2 657 Kč, kterou bych měla uhradit i přesto, že žádné další služby již nepožaduji. Výpověď lze prý zaslat pouze písemně čtyři dny před uplynutím předplatného. O tom, že se blíží termín ukončení a tedy zaslání písemné výpovědi však společnost neinformuje, navíc adresa kam výpověď zaslat je v zahraničí. Platby jsou převáděny do banky v Mnichově. Snažila jsem se vyřešit vše emailem, ale je mi vyhrožováno exekucí. Recenze na společnost be2, které jsem bohužel četla pozdě, jsou negativní, kdy je popisován stejný postup, který je teď předmětem mé stížnosti.
Prosím o vyjádření, zda je postup společnosti oprávněný a jak v této záležitosti postupovat.
|
Tweet |
Co se placeného smluvního vztahu týče, je zákazník oprávněn vypovědět zpoplatněný smluvní vztah, který je uzavřen zakoupením Prémiového členství kdykoliv (bez výpovědní lhůty) před koncem předplaceného období. Ukončení Prémiového členství lze provést buďto v sekci „Nastavení“ v profilu zákazníka, nebo kliknutím zde (podle pokynů k ukončení Prémiového členství). Takto podaná výpověď je účinná ke konci předplaceného období, ve kterém je výpověď podána.
Kromě výpovědi přímo v profilu zákazníka může zákazník vypovědět Prémiové členství také zasláním výslovného, písemného a podepsaného prohlášení na kteroukoli z níže uvedených kontaktních adres. V zájmu jasného přiřazení v systémech be2 a ochrany před zneužitím musí zákazník vždy uvést své celé jméno, zemi, ve které službu be2 používá a svoji e-mailovou adresu využitou k registraci u be2.
Písemná výpověď musí být zaslána na:
a) adresu be2 S.à.r.l. služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxembourg Luxembourg;
b) fax: 420 227203713; nebo
c) email: zakaznickyservis@be2.cz.
Výpověď podaná poštou, e-mailem nebo faxem je účinná ke konci předplaceného období, ve kterém je výpověď podána, bude-li be2 doručena kdykoliv před koncem předplaceného období.
Zpoplatněný smluvní vztah nelze vypovědět pouhým vymazáním profilu. Jestliže zákazník vymaže svůj profil, zůstane tím zpoplatněný smluvní vztah nedotčený.
Pokud by společnost i po řádném ukončení smlouvy nadále spotřebiteli účtovala poplatky, jednalo by se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
V případě, že se nepodaří spor vyřešit smírně touto cesto, může spotřebitel kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Hodnocení:
Komentář: Dle požadavku společnosti jsem na uvedenou adresu zaslala email 7.11. 2021. K dnešnímu datu 3.12. 2021 nikdo ze společnosti be2 nereagoval.