Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 6.1.2020 jsem objednal 4 lístky na koncert Andre Rieu konaného v e Vídni 13.6. 2020. Koncert byl 3xodložen a nyní se koná 20.11.2021 Zaplatil jsem kartou 470,93 EUR prostřednictvím Raiffeisen BANK, a.s. Nyní jsem si přečetl, že peníze na Váš účet nebyly připsány a proto byla Vámi naše objednávka zrušena. Po konfrontaci s bankou jsem zjistil, že peníze byly náležitě odeslány 8.1.2020.
č. objednávky 23863758. 4 vstupeky zakoupené na Andre Rieu ve Vídni 13.6.2020.
vzhledem k tomu, že jsem se dočetl, že moje objednávka byla z Vaší
strany zrušena, žádám o vrácení částky 470,93EUR na můj účet u Raiffesen bank a.s. Doufám v solidnost firmy Viagogo, že vše vyřeší ke spokojenosti 4 lidí velmi pokročilého věku.
|
Tweet |
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nevrátí-li podnikatel po výzvě peněžní prostředky, je možné podnikatele vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.