Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53420MHD Liberec

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2021, před 3 lety

Lucie Dvořáková

Znění stížnosti

Dobrý den,

ráda bych se informovala na spoj číslo x90 bez jakéhokoliv označení místa dojezdu.
Dnes ráno v 5.13 měl jet z ulice Sametová autobus číslo 25. Místo něj jel ve stejnou dobu autobus x90 bez jakéhokoliv označení místa dojezdu.
Nevěděla jsem, kam autobus jede, tak jsem nenastoupila. Jenže 25 poté už nejela.
Do Fügnerovi ulice jsme se dostala x11, na kterou jsme musela dojít pěšky ze Sametové k Lomu.
Naštěstí jel na čas.
Na Fügnerku jsme přijeli v 5.29. Chtěla jsem stihnout autobus č.31, který odjížděl v 5.30. Běžela jsem od tramvajové zastávky a když už jsme byla u autobusu č.31, který ještě stál na zastávce, tak se rozjel a odjel. Ještě jsem na řidiče mávala, ale bohužel od pana řidiče se mi dostalo jen těžkého nezájmu.
Tímto ho velice zdravím :-(
Chápu, že situace je v Liberci nyní katastrofická, doprava má neustále zpoždění.
Autobus č.25 k nám jezdí 4x za hodinu, což je opravdu tragické.
Chování řidičů je kolikrát opravdu velmi arogantní.


Požadované řešení

Domluva pana řidiči, který jel dnes ráno 29.10. 2021 autobusem č.x90, aby si příště označil místo dojezdu a domluva pana řidiči č.31, a vzkaz: Nejste jediný, kdo se ráno potřebuje dostat do práce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2021 09:59, před 3 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 10:19, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.