Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#53424Pán odmítl podepsat a převzít balíky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2021, před 3 lety

Jakub Anděl

Znění stížnosti

Dobrý den,
pán opakovaně odmítá podepisovat předávací protokol s čísli balíků, že je přebírá od nás k expedici. Pán je navíc arogantní a když balíky přebírá hází s nimi. Uznávám nemíváme tam křehké věci, ale občas míváme i drobnou elektroniku (hodinky, kamery atp...), kterým by způsob s jakým s balíky zachází mohl poškodit. Dnes když jsem mu řekl, že první podepíše a následně mu balíky dám odmítl je převzít a odjel. Balíky tedy budou čekat až na pondělní expedici místo dnešní. Tomu říkám zákaznický servis!

Prosím, aby ten kdo u nás přebíral balíky si podepsal (v případě potřeby je možno dohledat kdo kdy přebral). A aby se i slušně choval jak k nám tak k našim balíkům a tím pádem i našim zákazníkům.
S přáním hezkého dne
Jakub Anděl
Vedoucí prodejny
Sportisimo Letná OC Stromovka


Produkt

Převzetí balení s náležitou zodpovědností k práci


Požadované řešení

Prosím, aby ten kdo u nás přebíral balíky si podepsal (v případě potřeby je možno dohledat kdo kdy přebral). A aby se i slušně choval jak k nám tak k našim balíkům a tím pádem i našim zákazníkům.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2021 16:36, před 3 lety

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli. Spotřebitelem je dle § 419 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. V tomto případě se zjevně jedná o vztah dvou podnikatelů, resp. o tzv. firemního zákazníka. Stížnost tedy nebudeme publikovat.

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Odesílatel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.