Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
pán opakovaně odmítá podepisovat předávací protokol s čísli balíků, že je přebírá od nás k expedici. Pán je navíc arogantní a když balíky přebírá hází s nimi. Uznávám nemíváme tam křehké věci, ale občas míváme i drobnou elektroniku (hodinky, kamery atp...), kterým by způsob s jakým s balíky zachází mohl poškodit. Dnes když jsem mu řekl, že první podepíše a následně mu balíky dám odmítl je převzít a odjel. Balíky tedy budou čekat až na pondělní expedici místo dnešní. Tomu říkám zákaznický servis!
Prosím, aby ten kdo u nás přebíral balíky si podepsal (v případě potřeby je možno dohledat kdo kdy přebral). A aby se i slušně choval jak k nám tak k našim balíkům a tím pádem i našim zákazníkům.
S přáním hezkého dne
Jakub Anděl
Vedoucí prodejny
Sportisimo Letná OC Stromovka
Převzetí balení s náležitou zodpovědností k práci
Prosím, aby ten kdo u nás přebíral balíky si podepsal (v případě potřeby je možno dohledat kdo kdy přebral). A aby se i slušně choval jak k nám tak k našim balíkům a tím pádem i našim zákazníkům.
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli. Spotřebitelem je dle § 419 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. V tomto případě se zjevně jedná o vztah dvou podnikatelů, resp. o tzv. firemního zákazníka. Stížnost tedy nebudeme publikovat.
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Odesílatel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.