Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem si zásilku s doručením na adresu balíkovny bod 1), což bylo poštou potvrzeno. Adresu Praha 5, U kříže 609/4 jsem si vybral proto, že tam jsou 7 dní v týdnu od božího rána do pozdního večera a ne periferní poštu Praha 57, která má otevřeno "sem tam občas", přes poledne zavřeno! Oznámení 2) jsem obdržel s tím, že se jedná o jinou balíkovnu, bez jakéhokoliv upozornění o dostupnosti balíku dnešního dne. V 75 letech jsem pospíchal 1,1 km na poštu 57, abych v 16.15 hod zjistil, že je již zavřeno. Tzn. v půl čtvrté mi sdělíte, že balík je na místě a ve čtyři zavřete, to je péče o zákazníky! Vás ani ve snu nenapadlo, že změnu balíkovny jste mohli se mnou telefonicky konzultovat nebo přesměrovat balík na provozuschopnější poštu 58, kde balíky vydávají i v sobotu.
Jsem zvědav jakou kompenzaci si připravíte za ztrátu mého času, "libové omluvy" mne nezajímají, za to si nic nekoupím.
Pavel Kaška
P.S.
Bývalá pošta Na Vidouli, otevřeno PO-PA 8-18, s dnešní náhradní poštou 57 se nedá fakt srovnat!
Finanční kompenzace za ztrátu času
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.