Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5343Opakované nedodání balíku do ruky + rozdělané a rozbité balíky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2014, před 10 lety

Jiří Bureš

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěl bych podat stížnost na vaše služby.

Opět mi měl dojít balík, ale nebyl doručen.

Bydlím v obci Ivaň (Brno - venkov) a pravidelně se mi stává že Česká pošta mi balíky nedoručuje, ale nechává je na poště.

Už několikrát jsem si telefonicky stěžoval, a když jsem si stěžoval naposledy, tak mi bylo řečeno, že ten pán co vozil poštu z Pohořelic je konečně vyhozen, ale prý ho nahradili brigádnice, které prý nestíhají.

Řádně za Vaše služby platím, přesto se to děje pořád dokola. U jiných jako je PPL, DHL a podobně se to nestává.

Navíc mi přichází balíky velmi často rozbité nebo rozdělané, přesto že prodejce (většinou internetové obchody) mi tvrdí, že zboží bylo řádně zabaleno, čemuž nemám důvod nevěřit, protože u jiných výše jmenovaných služeb se to nestává.

V příloze posílám fotku posledního balíku objednaného na jméno Burešová, který byl opět rozdělán, přestože byl v obchodě Altisport řádně zabalen, jednalo so o zimní bundu, která neměla ani takovou váhu, aby se to mohlo stát nešetrným zacházením.

Mohli by jste mě prosím informovat o Vašem postupu, který by podle mého měl zabezpečit, aby se to nestávalo, alespoň ne tak často, už je to téměř pravidelné, kdyby to bylo jednou za čas, tak to samozřejmě pochopím.

Děkuji za Váš čas, zdraví Bureš


Požadované řešení

Potrestání odpovědných zaměstnanců.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2014 14:15, před 10 lety

Pokud pošta nedodá Balík do ruky, lze telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Informování o uložení zásilky se považuje za splnění povinnosti dodat balík včas. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel nepokusil o dodání zásilky. Děje-li se tak opakovaně, podejte stížnost přímo České poště a současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly.

Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci je nutné doložit podací stvrzenkou. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené osobě.

V souladu s poštovními podmínkami lze reklamovat i dodání poškozené zásilky. Podnik však není povinen přijmout reklamaci, pokud není uplatněna při dodání poštovní zásilky ani ve lhůtě dvou pracovních dnů po jejím dodání, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání nebo pokud podnik upozornil příjemce na možnost, že došlo k poškození nebo úbytku obsahu. Podnik dále není povinen přijmout reklamaci uplatněnou až po dodání, jestliže reklamující nepředloží poštovní
zásilku v tom stavu, v jakém byla dodána, ani tento stav hodnověrně nedoloží jinak. V případě prokázaného poškození, vznikne České poště povinnost k náhradě škody.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.