Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Byl jsem dnes 29.10.s rodinou v Kauflandu Ostrov nad Ohři.Dostal jsem se do potyčky s pánem(zákazníkem) co odmítal nasadit respirátor.Napadal nás slovně vulgárně.Když jsem požádal pána s pekárny o pomoc tak mi odpověděl že to má někde....že ho to nezajímá....Nechybělo málo a pána jsem vyvedl sám,nebo ještě hůře.Nehygienicky i nabíral pečivo.Požaduji lepší kontrolu od vaší pobočky.Žádná kontrola od security.Je mi to moc líto sám jsem zdravotník....Jak může někdo projít bez respirátoru....požaduji tvrdší kontroly a postihy nebo volat policii.Děkuji
Lepší kontrola lidí u vstupu a nekompromisně vrátit zpět.Pro respiráror.A kontrolovat lidi i v nákupní hale jestli dodržují stanovená pravidla nařízení vlády.
|
Tweet |
Má-li spotřebitel za to, že došlo k porušení předpisů upravujících práva a povinnosti subjektů v rámci ochrany veřejného zdraví, může se obrátit na hygienickou stanici s podnětem k prověření.
Pokud jde o chování zaměstnanců, to nepodléhá přímo právním normám. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Omlováme se za pozdní reakci způsobenou personální změnou a technickými problémy. Pokud je váš podnět ještě aktuální a přejete si ho řešit, rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: