Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#53431Lepší kontrola zákazníku při nošení respirátorů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2021, před 3 lety

Premysl Škábs

Znění stížnosti

Byl jsem dnes 29.10.s rodinou v Kauflandu Ostrov nad Ohři.Dostal jsem se do potyčky s pánem(zákazníkem) co odmítal nasadit respirátor.Napadal nás slovně vulgárně.Když jsem požádal pána s pekárny o pomoc tak mi odpověděl že to má někde....že ho to nezajímá....Nechybělo málo a pána jsem vyvedl sám,nebo ještě hůře.Nehygienicky i nabíral pečivo.Požaduji lepší kontrolu od vaší pobočky.Žádná kontrola od security.Je mi to moc líto sám jsem zdravotník....Jak může někdo projít bez respirátoru....požaduji tvrdší kontroly a postihy nebo volat policii.Děkuji


Požadované řešení

Lepší kontrola lidí u vstupu a nekompromisně vrátit zpět.Pro respiráror.A kontrolovat lidi i v nákupní hale jestli dodržují stanovená pravidla nařízení vlády.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2021 10:08, před 3 lety

Má-li spotřebitel za to, že došlo k porušení předpisů upravujících práva a povinnosti subjektů v rámci ochrany veřejného zdraví, může se obrátit na hygienickou stanici s podnětem k prověření.

Pokud jde o chování zaměstnanců, to nepodléhá přímo právním normám. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.12.2021 14:13, před 3 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Omlováme se za pozdní reakci způsobenou personální změnou a technickými problémy. Pokud je váš podnět ještě aktuální a přejete si ho řešit, rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 16:18, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.2.2022 18:08, před 3 lety


Premysl Škábs

Hodnocení: