Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
25.10. 2021 jsem zakoupila 2 dinosaury KEEL. DINO. 380CM 1 kus za 359,90 Kč tedy v hodnotě 719,80. Při deklarované slevě 25 proc. jsem měla obdržet slevu ve výši 179,95 Kč. Že se tak nestalo jsem zjistila až doma. Slevu jsem s účtenkou chtěla na recepci uplatnit při následujícím nákupu dne 29. 10. 2021. Bylo mi řečeno, že jsem reklamaci neuplatnila dříve, ale až 4. den, na což jsem jak pani na recepci tak manažerovi řekla, že nejsem ze Sušice, ale z K. Hor. Na to mi bylo řečeno. že už si to nepamatují a dále, že vlastě ani žádná sleva na dinosaury nebyla a když tak na jiné. Pokud byla sleva na zboží mnou zakoupené tak za to mohou zákazníci, neboť přendavají cedulky....
Myslím si, že v době počítačů by nebylo tak těžké toto zjistit. Nejsem senilní abych nevěděla co a za kolik kupuji. Moje chyba byla, že jsem se nepodívala hned u pokladny, ale chybu snad udělala i pracovnice na pokladně. Mimochodem na to, že se mám podívat na účtenku mne přivedla známá, které se stalo to samé, jen s jiným zbožím.
Od začátku jsem nabyla dojmu, že není snaha něco řešit a zjednat nápravu.
Žádám touto cestou o nápravu. Děkuji.
Alena Hladíková
KEEL DINO
UZNÁNÍ SLEVY
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.