Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53434Rozdílná cena jízdného

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 hodin 50 minut

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2021, před 3 lety

Tatana Švejcarova

Znění stížnosti

Dobrý den,29.10. 2021 jsem cestovala na trase rychlíkem Bouzov z Prostějova do Brna.Jizdne stálo 75 Kč.Ten samý den jsem cestovala v opačném směru stejným rychlikem
rychlíkem a za jízdné požadovali v Brně 95 Kč s odůvodněním,že jezdí v tomto směru více lidí.Tak mi hlava nějak nebere.U budu jsem tohle nezažila,stejná trasa, dopravce a rozdílná cena.Kde najdu tyto into?Dekuji Švejcarová
.


Požadované řešení

Stejná cena!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2021 08:39, před 3 lety

Pokud spotřebitel nesouhlasí s účtováním jízdného, je na místě podat společnosti stížnost.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.