Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,29.10. 2021 jsem cestovala na trase rychlíkem Bouzov z Prostějova do Brna.Jizdne stálo 75 Kč.Ten samý den jsem cestovala v opačném směru stejným rychlikem
rychlíkem a za jízdné požadovali v Brně 95 Kč s odůvodněním,že jezdí v tomto směru více lidí.Tak mi hlava nějak nebere.U budu jsem tohle nezažila,stejná trasa, dopravce a rozdílná cena.Kde najdu tyto into?Dekuji Švejcarová
.
Stejná cena!
|
Tweet |
Pokud spotřebitel nesouhlasí s účtováním jízdného, je na místě podat společnosti stížnost.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.