Společnost


Rumble corp. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:95
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#53437Nekompletní objednávka, komunikace nulová z meek.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2021, před 3 lety

Michaela Jeřichová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 3.9.2021 jsem objednala elektrickou ruční pilku
brenchie, od firmy meek.cz. Pilku zaplatila a čekala. Balíček přišel v
neoriginálním obale, bez českého návodu a nekompletní. Chyběl k pile
řetěz, a nevím, zda ještě něco jiného, neboť jsem ji nemohla ani
vyzkoušet. Firmu jsem se snažila kontaktovat emailem, neboť jiný
kontakt uvedený nebyl. Evidentně jsem narážela pouze na automat,
který mi nabízel další a další emailové adresy kam napsat, kde už se
zajisté domluvím s živým pracovníkem, ale nestalo se tak. Na krabici
bylo napsáno jako odesilatel jen telefonní číslo, na které jsem zavolala.
Zvedla to paní s ukrajinským přízvukem, která mi řekla, že je to sice její
telefonní číslo, ale o balíčku nic neví, nikdy nic neposílala. Je to přesně
měsíc, co jsem se snažila kontaktovat firmu i přes facebook, kde jsem
se dozvěděla, že podvedených zákazníků je mnohem více. Pokud byste
mi mohli nějakým způsobem pomoci a záležitost vyřešit, byla bych
velmi ráda. Děkuji pěkně. Jeřichová Michaela
TOTO JSEM POSLALA NA COI, BOHUŽEL ZATIM BEZ ODPOVEDI


Produkt

https://meek.cz/p/elektricka-rucni-pilka-brenchie/


Požadované řešení

Nejraději bych , aby firma vrátila peníze a poslala kurýra pro jejich torzo pilky, nebo aby dodali řetěz a já budu doufat, že nechybí nic jiného a pilka bude funkční. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2021 08:55, před 3 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Podle § 2004 odst. 2 občanského zákoníku v případě, že je dodána jen část objednaného zboží může spotřebitel od smlouvy odstoupit pouze v rozsahu dosud nedodaného zboží. Pokud však pouze částečné doručení zboží nemá pro spotřebitele význam, může spotřebitel odstoupit od celé smlouvy.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.11.2021 19:46, před 3 lety

Dobrý den,
řetěz by vám měl dorazit v další zásilce. Posíláme je zvlášť. Co se táče telefonu, kam jste volala, tak se nejednalo o naší firmu, ale o firmu dodavatele. který zasílá zboží k vám. Děkujeme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2021 11:53, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 10:12, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.