Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
podávám tímto stížnost na neschopnost a nefunkčnost reklamačního oddělení Internet MALL s.r.o.
Dne 5.12.2014 jsem ihned po obdržení reklamoval záměnu zboží u objednávky č. 86380040. Zboží jsem obratem zaslal zpět dle pokynů reklamačního oddělení, bylo doručeno k Vám dne 15.12.2014. Vše je již několikrát popsáno v emailové korespondenci a nadiktováno operátorovi (celkem 3x) na jediné, neustále obsazené tel. lince.
Neschopnost a nekompetentnost pracovníků reklamačního oddělení odpovědět, komunikovat a dělat svou práci mě velmi mrzí a dokládá pouze neprofesionalitu této firmy.
Bez pozdravu
Radim H.
Žádám o doručení správného a již uhrazeného zboží do 23.12.2014 na mou adresu, v opačném případě odstupuji od kupní smlouvy a žádám vrácení peněz za zboží včetně nákladů na poštovní služby.
|
Tweet |
Uplatnil-li spotřebitel reklamaci, prodávající je povinen vyřídit ji bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.
Spotřebitel měl současně právo na odstoupení od kupní smlouvy, které mohl realizovat ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.
Vážený pane Herudku, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz.Velice se omlouvám za zpožděnou reakci a za delší lhůtu pro vyřízení.
Peníze byly zaslány zpět na Váš účet 5.1.2015. Vše by tedy mělo být v pořádku.
Ještě jednou se za způsobené potíže omlouváme.
Veronika,
Mall.cz
Dobrý den,
ano, potvrzuji, že nyní je již vše v pořádku.
RH
Hodnocení: