Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#5344Reklamace - záměna zboží 86380040

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

30 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2014, před 10 lety

Radim Herudek

Znění stížnosti

Dobrý den,
podávám tímto stížnost na neschopnost a nefunkčnost reklamačního oddělení Internet MALL s.r.o.

Dne 5.12.2014 jsem ihned po obdržení reklamoval záměnu zboží u objednávky č. 86380040. Zboží jsem obratem zaslal zpět dle pokynů reklamačního oddělení, bylo doručeno k Vám dne 15.12.2014. Vše je již několikrát popsáno v emailové korespondenci a nadiktováno operátorovi (celkem 3x) na jediné, neustále obsazené tel. lince.

Neschopnost a nekompetentnost pracovníků reklamačního oddělení odpovědět, komunikovat a dělat svou práci mě velmi mrzí a dokládá pouze neprofesionalitu této firmy.

Bez pozdravu
Radim H.


Požadované řešení

Žádám o doručení správného a již uhrazeného zboží do 23.12.2014 na mou adresu, v opačném případě odstupuji od kupní smlouvy a žádám vrácení peněz za zboží včetně nákladů na poštovní služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2015 13:58, před 10 lety

Uplatnil-li spotřebitel reklamaci, prodávající je povinen vyřídit ji bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.

Spotřebitel měl současně právo na odstoupení od kupní smlouvy, které mohl realizovat ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.1.2015 14:33, před 10 lety

Vážený pane Herudku, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz.Velice se omlouvám za zpožděnou reakci a za delší lhůtu pro vyřízení.

Peníze byly zaslány zpět na Váš účet 5.1.2015. Vše by tedy mělo být v pořádku.

Ještě jednou se za způsobené potíže omlouváme.

Veronika,
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.1.2015 14:44, před 10 lety


Radim Herudek

Dobrý den,
ano, potvrzuji, že nyní je již vše v pořádku.
RH

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.1.2015 08:51, před 10 lety


Radim Herudek

Hodnocení: