Společnost


BENZINA , s.r.o.

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53442Nesaje vysavač

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2021, před 3 lety

Natálie Šimanová

Znění stížnosti

Po zaplacení poplatku, jsem chtěla vysát auto, vysavač sice byl zapnutý, ale efekt nulový-nesál.
Upozornila jsem tedy obsluhu, ale bylo mi řečeno, že, když je zapnutý, tak rozhodně funguje a že víc mám smůlu, bez rozloučení paní odešla a bylo hotovo. Nejde mi o deset korun, to je doufám jasné, ale čekala bych jiný (ne tak laxní) přístup od obsluhy či náhradu. Jestli se to k paní někdy dostane, tak mi šlo opravdu jen o to se slušně domluvit, škoda. Bylo to 30.10.2021 na pobočce v Mimoni cca v 14:10.


Produkt

Levý vysavač


Požadované řešení

Zkuste to příště slušně, když je k Vám někdo taky slušný, nebo si najděte práci, co Vás bude bavit, díky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2021 13:13, před 3 lety

Spotřebitel může poskytovanou službu reklamovat, pokud neodpovídala svými smluvenými nebo spravedlivě očekávanými vlastnostmi.

Obchodník je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Obchodník je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 11:02, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.