Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#53443Blokovani profilu a nedostanu se do zprav

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2021, před 3 lety

Veronika Janickova

Znění stížnosti

Dobrý den, prosim o pomoc.na vintedu mi blokli profil bez udani duvodu. Nic jsem neudelala, do žádného fora jsem nepsala, nic fejkovyho jsem nevystavila a komerce taky ne...a ani jsem nikoho neokradla. Takze mi to hlava nebere....Píšou, že jsem porušila zasady komunity. Navic se nedostanu ani do zprav(vyzkoušeno)i přes aplikaci i přes web(se zpravami měli problém i v minulosti... Asi technicky problem..) .Mám tam rozjednany obchod. Mam zaplacené topovani, ktere si platim kazdy týden ☹️ Jsem z toho nešťastná ☹️☹️☹️na vintedu jsem dobrych 10let už...


Požadované řešení

Odblokovani profilu, normalne tam chci fungovat dal
a dostat se do zprav.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2021 08:39, před 3 lety

Dle bodu 4.1.1. obchodních podmínek společnosti si Vinted s.r.o. vyhrazuje právo dle svého uvážení omezit používání stránek a stanovit podmínky takového omezení (tj. částečný či úplný zákaz používat stránky), uložit různé druhy sankcí (např. varování) či blokovat přístup uživatele na stránky, a to včetně zrušení jakéhokoliv uživatelského účtu, který byl na stránkách registrován, a zakázat uživateli opětovnou registraci na stránkách za účelem jejich používání. K tomuto kroku má však společnost právo pouze v situaci, kdy jsou splněny podmínky taxativně vymezené v bodu 4.1.1.1 až 4.1.1.8 (např. jde o jednání, kterým uživatel úmyslně či vědomě na stránkách šíří nepravdivé či nesprávné informace, uráží jiné osoby nebo se chová nevhodně; zneužívá stránky tím, že maže své informace v rámci účtu, hodnocení účtu uživatele přidaná ostatními uživateli, smaže svůj celý účet a vytvoří si nový účet, případně využívá podobné metody k poskytování nepravdivých informací o svém účtu za účelem zneužívání stránek).

V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek, pro které spotřebiteli smazal inzeráty.

Obchodní podmínky jsou dostupné z: https://www.vinted.cz/terms_and_conditions.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 11:24, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 16:47, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.