Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den, prosim o pomoc.na vintedu mi blokli profil bez udani duvodu. Nic jsem neudelala, do žádného fora jsem nepsala, nic fejkovyho jsem nevystavila a komerce taky ne...a ani jsem nikoho neokradla. Takze mi to hlava nebere....Píšou, že jsem porušila zasady komunity. Navic se nedostanu ani do zprav(vyzkoušeno)i přes aplikaci i přes web(se zpravami měli problém i v minulosti... Asi technicky problem..) .Mám tam rozjednany obchod. Mam zaplacené topovani, ktere si platim kazdy týden ☹️ Jsem z toho nešťastná ☹️☹️☹️na vintedu jsem dobrych 10let už...
Odblokovani profilu, normalne tam chci fungovat dal
a dostat se do zprav.
|
Tweet |
Dle bodu 4.1.1. obchodních podmínek společnosti si Vinted s.r.o. vyhrazuje právo dle svého uvážení omezit používání stránek a stanovit podmínky takového omezení (tj. částečný či úplný zákaz používat stránky), uložit různé druhy sankcí (např. varování) či blokovat přístup uživatele na stránky, a to včetně zrušení jakéhokoliv uživatelského účtu, který byl na stránkách registrován, a zakázat uživateli opětovnou registraci na stránkách za účelem jejich používání. K tomuto kroku má však společnost právo pouze v situaci, kdy jsou splněny podmínky taxativně vymezené v bodu 4.1.1.1 až 4.1.1.8 (např. jde o jednání, kterým uživatel úmyslně či vědomě na stránkách šíří nepravdivé či nesprávné informace, uráží jiné osoby nebo se chová nevhodně; zneužívá stránky tím, že maže své informace v rámci účtu, hodnocení účtu uživatele přidaná ostatními uživateli, smaže svůj celý účet a vytvoří si nový účet, případně využívá podobné metody k poskytování nepravdivých informací o svém účtu za účelem zneužívání stránek).
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek, pro které spotřebiteli smazal inzeráty.
Obchodní podmínky jsou dostupné z: https://www.vinted.cz/terms_and_conditions.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.