Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den, prosím, abyste si přehráli záznam konverzace s Vaším operátorem - S.D., specialista zákaznického servisu - a přečetli si také jeho odpověď mailem, zavolat zpět se, navzdory tomu, že toto řešení sám navrhl, navzdory domluvě, n
Odbyl mne nic nerikajicím mailem..
Prosím o vyřízení mého dotazu, viz nahrávka.
Volala jsem na zakaznickou linku z telefonu, který
uvádím dále dne 30.10. v 18:20.
Můj dotaz se týká studentských cen.
Děkuji.
Lenka Svobodová
Nepravdivé, či zavádějící informace na webu Alza.cz ohledně studentských cen ???
Vyřízení dotazu a případná opravu informací na webu.
|
Tweet |
Pokud byl při nabízení výrobků sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Pokud jde o chování zaměstnanců, to nepodléhá přímo právním normám. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Dobrý den, paní Svobodová, děkuji Vám za Vaši zprávu a za vzniklou situaci se Vám omlouvám.
Danou situaci pro Vás ráda ověřím následně s dalším řešením, ovšem požádám Vás o uvedení údaje, na základě kterého bude možné tento telefonický hovor ověřit. Prosím Vás tedy o uvedení Vašeho telefonního čísla, ze kterého kontakt na naší zákaznickou linku proběhnul, nebo e-mailovou adresu, pod kterou lze dohledat Vaši registraci.
Předem děkuji za Vaši odpověď a přeji Vám hezký den.
S pozdravem Veronika, Alza.cz, oddělení péče o zákazníky.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.