Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#53450Odbytí operátorem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2021, před 3 lety

Lenka Svobodová

Znění stížnosti

Dobrý den, prosím, abyste si přehráli záznam konverzace s Vaším operátorem - S.D., specialista zákaznického servisu - a přečetli si také jeho odpověď mailem, zavolat zpět se, navzdory tomu, že toto řešení sám navrhl, navzdory domluvě, n
Odbyl mne nic nerikajicím mailem..
Prosím o vyřízení mého dotazu, viz nahrávka.
Volala jsem na zakaznickou linku z telefonu, který
uvádím dále dne 30.10. v 18:20.
Můj dotaz se týká studentských cen.

Děkuji.
Lenka Svobodová


Produkt

Nepravdivé, či zavádějící informace na webu Alza.cz ohledně studentských cen ???


Požadované řešení

Vyřízení dotazu a případná opravu informací na webu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2021 08:39, před 3 lety

Pokud byl při nabízení výrobků sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Pokud jde o chování zaměstnanců, to nepodléhá přímo právním normám. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2021 14:35, před 3 lety

Dobrý den, paní Svobodová, děkuji Vám za Vaši zprávu a za vzniklou situaci se Vám omlouvám.
Danou situaci pro Vás ráda ověřím následně s dalším řešením, ovšem požádám Vás o uvedení údaje, na základě kterého bude možné tento telefonický hovor ověřit. Prosím Vás tedy o uvedení Vašeho telefonního čísla, ze kterého kontakt na naší zákaznickou linku proběhnul, nebo e-mailovou adresu, pod kterou lze dohledat Vaši registraci.
Předem děkuji za Vaši odpověď a přeji Vám hezký den.
S pozdravem Veronika, Alza.cz, oddělení péče o zákazníky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2021 14:31, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 10:45, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.