Společnost


BNP Paribas Cardif Services s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#53452Odmítnutí pojistného plnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2021, před 3 lety

Jana Tkáčová

Znění stížnosti

Mám uzavřené pojištění ČEZ bez starostí. Před časem jsem upadla na běžkách a nějakou dobu jsem nemohla chodit do práce kvůli bolestem zad. Po léčbě a rehabilitaci doporučené lékařem se mé problémy zlepšily natolik, že jsem opět mohla chodit do práce. Pojišťovna si vyžádala dokumentaci ode mne a mé obvodní lékařky. Veškerá dokumentace ji byla zaslána. Pak ale pojišťovna začala vyžadovat od obvodní lékařky další dokumentaci a vůbec se neohlížela na její vyjádření, že již veškerou dokumentaci poskytla a žádnou další již nemá k dispozici. Pak totéž pojišťovna začala vyžadovat po mě. Já už teprve žádnou další dokumentaci mít nemohu. A jelikož jsme pojišťovně nedodali neexistující dokumentaci odložila můj úraz bez nároku na plnění. A to ani po mém odvolání a upozornění na skutečnost neexistence další lékařské dokumentace.


Produkt

pojištění ČEZ bez starostí, pojistná událost č 560190


Požadované řešení

Požaduji aby došlo k řádnému plnění plynoucímu z uzavřené pojistné smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2021 11:49, před 3 lety

V případě zamítnutí práva na pojistné plnění, může spotřebitelka požadovat zdůvodnění zamítnutí. Nesouhlasí-li s důvody zamítnutí, má možnost podat stížnost u u pojišťovny. Nebude-li spotřebitelka ani s tímto úspěšná, má možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů.

Je-li předmětem sporu smlouva o životním pojištění, je pro mimosoudní řešení sporu příslušný finanční arbitr. Finanční arbitr je oprávněný rozhodovat spory mezi spotřebitelem a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti řešení sporů přes veřejný portál Vasestiznosti.cz. Nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat prostřednictvím své infolinky na telefonním čísle 234 240 234 nebo písemným kontaktem na adrese Boudníkova 2506/01, 180 00 Praha 8-Palmovka. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.