Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#53454Věrnostní program

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2021, před 3 lety

Petr Žoha

Znění stížnosti

Opakovaně nyní vidím novou ... praktiku to je přesně věrnostní program. Zasílání zásilek na základě i nevedomeho souhlasu opakovaně. Pokud oběť zboží nezvládne vrátit. Vymahaji dlužnou částku velmi nevybírave. Přes neuhrazene ucty posílají další zboží.

Netýká se to jen této firmy. Je to nová ... taktika.


Požadované řešení

Zaměřit se na věrnostní programy ... Mají oporu v zákonech, které účelové zneužívají.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2021 09:20, před 3 lety

Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím.

Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.11.2021 12:47, před 3 lety

Vážený pane Žoho,

děkujeme Vám za zaslaný podnět a dovolte nám reagovat na Vaši stížnost. Naše společnost se zabývá prodejem potravinových doplňků, vyrobených v Norsku a nabízí širokou škálu kvalitních produktů. Tak, jak se každý může přesvědčit na našich webových stránkách, nabízíme různé varianty nákupu našeho zboží. Každý si může zvolit, zda si objedná některý produkt jednorázovou formou nebo zvolí z několika možností zasílání v rámci věrnostního programu. Tisíce našich spokojených zákazníků pak raději volí některý z věrnostních programů, a to hlavně z důvodu výrazné slevy za zboží a taky bonusu ve formě některého z dárků. Zákazník si tak zvolí sám, co mu nejlépe vyhovuje. Před uzavřením kupní smlouvy je však každý zákazník náležitě poučen o aktivaci věrnostního programu a dále informován, že věrnostní program, v případě zájmu, je možné kdykoliv ukončit, je také možné ho upravit dle požadavků a preferencí. K tomu stačí pouze zaslat email nebo zavolat na naši zákaznickou linku. Všechny kontakty jsou uvedeny na našich webových stránkách. Dále bych Vás ráda informovala, že NaturaMed Pharmaceuticals uznává vrácení nepoškozeného zboží a to dokonce nad rámec zákonné lhůty až do 90 dnů od objednávky. Z Vaší stížnosti není patrné, zda jste si sjednal nějaký věrnostní program Vy osobně a případně konkrétně čeho se Vaše stížnost týká. Pakliže chcete upravit Vaši objednávku, či máte nějaký konkrétní požadavek, neváhejte se obrátit přímo na moji emailovou adresu marta@naturamed.cz.

Děkujeme a přejeme hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.11.2021 13:32, před 3 lety


Petr Žoha

Dobrý den
Z největší pravděpodobností váš postup není přímo nezákonný. Rozhodně je, ale nemravný. Můj děda nebyl jedinný postižený.
1) Nalákáte seniora na zboží zdarma, nebo nějakou soutěž a zařadíte ho do věrnostního programu.
2) Následně zasíláte nevyžádané zboží, pokud jej senior není schopen vrátit, začnete platbu tvrdě vymáhat.
Jednoduchý, ale nemravný postup, který zneužívá staré lidi s horší orientací. Zasíláte jim zboží, které nepotřebují za vysoké ceny a využíváte jejich omezených schopností k osobnímu zisku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2021 17:16, před 3 lety

Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitele a žádáme ho o sdělení, zda využil/hodlá využít nabídka na vrácení zboží ve smluvně rozšířené 90denní lhůtě, anebo zda využil/hodlá využít vrácení zboží (resp. odstoupení od uzavřené smlouvy) v zákonné lhůtě 14 dní.

Ve zbytku se odkazujeme na naše první vyjádření ve věci.

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2021 14:08, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 11:40, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.