Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#53455Nekomunikace a nedodání zboží v daném termínu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 hodin 14 minut

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2021, před 3 lety

Michal Novotný

Znění stížnosti

Dobrý den,

Objednal jsem si zboží z Czc Eshopu dodání bylo psáno 3.10.2021.
7.10 Jsem volal na info-linku ,že se asi neaktualizuje "stav objednávky",
ona mi řekla ,že to tam nikde nevidí ,že to mělo být již 3.10 a ,že plánované doručení by mělo být 28.10.2021 ,Jěště říkám je svátek nevadí to , ona mi řekla ,že to je vpohodě , že 28. to přijde a hned si pro to můžu ten den,tak si říkám no super zboží je samozřejmě již zaplaceno a tento komponent stejně potřebuju kvůli školu , aby jsem si mohl dělat domácí přípravu...
Tak si říkám OK, vpohodě 29.10.2021 volám na info-linku co se teda děje , no samozřejmě ,že je to opět posunuto na 5.11 a při otázce ,jestli to opravdu už bude , mi řekne na infolince ,že mám doufat :D :D :D...

Tohle jednání mi nepřijde úplně fér ,obzvláště ,když se člověk kouká na neustálé reklamy o spolehlivsoti :/...


Produkt

Raspberry


Požadované řešení

Nevím ,asi jako Důvod co se stalo , protože něco ve stylu "nojo ,tento kus zboží se moc neprodává" mi nepřijde absolutně relevantní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2021 09:53, před 3 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.