Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#53457Objednávka doručení kurýrem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2021, před 3 lety

Jan Marek

Znění stížnosti

Dne 31.10.2021 jsem si objednal objednávku, kterou jsem potřeboval doručit co nejdříve a proto jsem si připlatil doručení kurýrní službou, kdy mi objednávka měla být doručena dne 31.10.2021 do 20:27 hod. v 20:00 mi pouze přišel email, že je objednávka zpožděna a že se mi někdo do 2hod ozve. Čekal jsem do půlnoci, kdy se mi nikdo neozval. Druhý den 1.10.2021 ráno v 8:00 hod. jsem volal na alzu, kde mi řekli, že mi bude emaiem zaslán nějaký dobropis, kvůli změně adresy v objednávce, adresu v objednávce musím změnit, jelikož se dnes již na té předešlé adrese nenacházím. Předtím jsem s Alzou a doručením neměl problém a proto jsem se rozhodl využít služby kurýrního doručení znovu, jelikož jsem potřeboval objednávku doručit hned a počítal jsem s ní. Takhle jsem si mohl v klidu dneska ráno dojít sluchátka z objednávky koupit někam do obchodu a bylo by to stejně rychlejší, než čekat než se znovu vyřídí objednávka, která již měla být doručena.


Produkt

Bezdrátové sluchátka JBL TUNE 510BT, bezdrátové sluchátka Intezze ZERO basic PINK


Požadované řešení

Prosil bych o co nejrychlejší vyřízení objednávky, jelikož na ni dost spěchám, kvůli odjezdu z Prahy. Kvůli tomuto jsem musel rušit autobus. A dále by byla slušná nějaká kompenzace za vzniklé potíže. O Dopravě zdarma nemluvím to by mělo být automaticky, když jsem si zaplatil abych měl objednávku do hodiny a na ojednávku stále čekám druhý den.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2021 09:19, před 3 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Jestliže zboží nebylo dodáno ve sjednaný termín může spotřebitel po prodávajícím požadovat dodání v jiný dohodnutý termín. V případě, že zboží nebylo doručeno, má spotřebitel právo na vrácení peněz za přepravu, kterou zaplatil, neboť zaplacená služba nebyla poskytnuta.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.11.2021 13:41, před 3 lety

Dobrý den,

děkuji za Váš příspěvek a mrzí mě, že máte s doručením objednávky uvedenou zkušenost.

Bohužel v textu Vaší zprávy neeviduji žádný referenční údaj, podle kterého bych si mohla daný případ dohledat. Uvedené číslo objednávky se netýká ani bezdrátových sluchátek, ani doručení kurýrem. Mohla bych Vás v této souvislosti požádat o upřesnění čísla reklamace či objednávky, faktury nebo Váš e-mail? Následně pro Vás celou situaci blíže prověřím a budu Vás kontaktovat s informacemi ohledně dalšího postupu.

Předem děkuji za případnou spolupráci a přeji hezký zbytek dne, Kateřina, péče o zákazníky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.11.2021 13:47, před 3 lety


Jan Marek

Dobrý den, můj email je jack.madis@email.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.11.2021 16:25, před 3 lety

Dobrý den,

děkuji za upřesnění informací. Vaši objednávku jsem dohledala a eviduji, že Vám kolegové na Vaše přání vytvořili novou se změnou adresy, která byla již doručena a platba byla využita z předchozí objednávky. Jako omluvu za vzniklou situaci jsem Vám na e-mail zaslala dárkový šek v hodnotě dopravy.

Přeji hezký den, Kateřina, péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2021 14:07, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 11:43, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.