Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Dne 31.10.2021 jsem si objednal objednávku, kterou jsem potřeboval doručit co nejdříve a proto jsem si připlatil doručení kurýrní službou, kdy mi objednávka měla být doručena dne 31.10.2021 do 20:27 hod. v 20:00 mi pouze přišel email, že je objednávka zpožděna a že se mi někdo do 2hod ozve. Čekal jsem do půlnoci, kdy se mi nikdo neozval. Druhý den 1.10.2021 ráno v 8:00 hod. jsem volal na alzu, kde mi řekli, že mi bude emaiem zaslán nějaký dobropis, kvůli změně adresy v objednávce, adresu v objednávce musím změnit, jelikož se dnes již na té předešlé adrese nenacházím. Předtím jsem s Alzou a doručením neměl problém a proto jsem se rozhodl využít služby kurýrního doručení znovu, jelikož jsem potřeboval objednávku doručit hned a počítal jsem s ní. Takhle jsem si mohl v klidu dneska ráno dojít sluchátka z objednávky koupit někam do obchodu a bylo by to stejně rychlejší, než čekat než se znovu vyřídí objednávka, která již měla být doručena.
Bezdrátové sluchátka JBL TUNE 510BT, bezdrátové sluchátka Intezze ZERO basic PINK
Prosil bych o co nejrychlejší vyřízení objednávky, jelikož na ni dost spěchám, kvůli odjezdu z Prahy. Kvůli tomuto jsem musel rušit autobus. A dále by byla slušná nějaká kompenzace za vzniklé potíže. O Dopravě zdarma nemluvím to by mělo být automaticky, když jsem si zaplatil abych měl objednávku do hodiny a na ojednávku stále čekám druhý den.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Jestliže zboží nebylo dodáno ve sjednaný termín může spotřebitel po prodávajícím požadovat dodání v jiný dohodnutý termín. V případě, že zboží nebylo doručeno, má spotřebitel právo na vrácení peněz za přepravu, kterou zaplatil, neboť zaplacená služba nebyla poskytnuta.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkuji za Váš příspěvek a mrzí mě, že máte s doručením objednávky uvedenou zkušenost.
Bohužel v textu Vaší zprávy neeviduji žádný referenční údaj, podle kterého bych si mohla daný případ dohledat. Uvedené číslo objednávky se netýká ani bezdrátových sluchátek, ani doručení kurýrem. Mohla bych Vás v této souvislosti požádat o upřesnění čísla reklamace či objednávky, faktury nebo Váš e-mail? Následně pro Vás celou situaci blíže prověřím a budu Vás kontaktovat s informacemi ohledně dalšího postupu.
Předem děkuji za případnou spolupráci a přeji hezký zbytek dne, Kateřina, péče o zákazníky.
Dobrý den, můj email je jack.madis@email.cz
Dobrý den,
děkuji za upřesnění informací. Vaši objednávku jsem dohledala a eviduji, že Vám kolegové na Vaše přání vytvořili novou se změnou adresy, která byla již doručena a platba byla využita z předchozí objednávky. Jako omluvu za vzniklou situaci jsem Vám na e-mail zaslala dárkový šek v hodnotě dopravy.
Přeji hezký den, Kateřina, péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.