Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den
Dne 1.11 2021 jsem nakupovala v Lidlu v Kroměčíži. Vládní nařízení přikazuje nošení respirítoru - roušek ve vnitřních prostorách prodejny atd.....V obchodě třetina lidí roušku neměla, což by si prodejna měla sama řešit a lidi bez roušky či respirátoru nepouštět. Na dotaz u paní co vyskládavala zboží do regálu " jak to že tu chodí lidé bez respirátoru , se divila, že si můžou chodit jak chtějí, že to není jejich povinnost " Když jsem u pokladny viděla prodavačku, která také neměla respirátor ani roušku.... Na to už jsem neměla slov. Pracuji v nemocnici a zoufale se plní covid odd. Staráme se o těžce nemocné a když pak vidím jak jsou lidé nezodpovědní, tak mě to moc mrzí, proto tímto prosím , zda se najde v tomto řetězci prodejen aspoň jeden inteligentní zaměstnanec, tak prosím proškolte personál, jak má postupovat. Nezavírejte oči před touto problematikou. Vždy jsem v Lidlu nakupovala ráda ale po dnešním dni se obchodu vyhnu obloukem.
Seznámení zaměstnanců s vládním nařízením nošením roušek. Zaměstnat u vchodu člověka , který bude kontrolovat zda někdo vstupuje do prodejny bez roušky.
|
Tweet |
Má-li spotřebitel za to, že došlo k porušení předpisů o ochraně veřejného zdraví, může se obrátit na příslušnou hygienickou stanici s podnětem k prošetření.
Dobrý den, paní Navrátilová, děkujeme Vám za upozornění. Mrzí nás situace, se kterou jste se setkala v naší prodejně. Vaše upozornění týkající se nesprávného nošení ochranných prostředků zaměstnanců prodejny a našich zákazníků předáme vedoucím pracovníkům dané prodejny, kteří dohlédnou na opětovné proškolení našich zaměstnanců ohledně dodržování platných vládních nařízení. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.