Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.11. 2014 jsem zakoupila monitor PC, který po rozbalení vykazoval závadu z výroby. Nešel zasunout stojánek do monitoru. Toto zboží jsem 1. 12. 2014 odnesla na pobočku v Č.Budějovicích a žádala výměnu za nový kus.( Záznam o vrácení zboží ve 14 denní lhůtě FRC2014020087)Po opakované urgenci mi přišel na email 10.12. 2014 opravný daňový doklad číslo 1614045398, kde jsem měla vyplnit č.účtu ,na který mi měla být odeslána zaplacená částka. Telefonicky jsem se snažila ve firmě domluvit, že žádám stejný, ale funkční výrobek. Dočkala jsem se však pouze emailové odpovědi, že ten byl již zdražen a mám ho tedy zakoupit o 600 Kč dražší nebo nakupovat u konkurence. Poté jsem odnesla 12. 12. 2014 dobropis na pobočku CZC.cz. Bohužel mi zapoměli poradit, za jaké peníze mám nakupovat, jelikož jsem do dnešního dne( 20. 12.) na účet nedostala zpět ani korunu!
Monitor Samsung LS 24 D300HS
Neprodlené vrácení peněz a alespoň minimální omluva
|
Tweet |
V tomto případě je důležité rozlišit, zda spotřebitelka uplatnila reklamaci vadně dodaného zboží nebo odstoupila od smlouvy dle § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku. V případě reklamace by měla spotřebitelka primárně právo na výměnu, nebylo-li by to nepřiměřené povaze vady. Reklamace včetně odstranění závady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.
Pokud došlo k odstoupení, společnost je povinná dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit spotřebiteli zaplacené finanční prostředky nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Jinak se ocitá v prodlení a spotřebitel může kromě kupní ceny požadovat i úroky z prodlení.
Dobrý den paní Kubaštová,
platba byla dle systému vrácena na bankovní účet, prosím o kontrolu.
Děkuji a za CZC.CZ posílám omluvu za prodlení.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Hodnocení:
Komentář: Od začátku jsem požadovala výměnu zboží za nový bezzávadný kus.
To až czc.cz computers mi napsalo email s tím že mi vrátí peníze a zboží jsi mám znovu zakoupit,jestliže je dražší tak doplatit rozdíl a nebo jsi ho zakoupit u konkurence.Toto vše mi zdělila operátorka kde jsem byla předem upozorněna že rozhovor se natáčí. Tak si to mohou přehrát.Ještě bych jsem zde ráda vložila emailovou komunikaci aby si každý potencionální kupující udělal obrázek s kým má tu čest.Peníze mi byly konečně poslány na učet, v co jsem už nevěřila,ale mám pocit,že pouhá omluva nestačí. Na jejich stránkách není jediný normální telefonní kontakt, na který by jste se mohli dovolat,pouze placená linka, na kterou se jen tak nedovoláte a neustále vás vybízejí,aby jste počkali,že vyřizují zákazníka před vámi a pěkně vám tahají penízky s peněženky. Tato procedura trvá i 10,15 minut a pak to vzteky vzdáte. A jejich pobočky, to je k smíchu. Tam vám řeknou, že jsou pouze prostředníkem, a že máte zavolat opět na jejich užasnou linku. Tak abych to shrnula, monitor jsem zakoupila na konci listopadu 2014,reklamovala ve 14denní lhutě,žádala výměnu,kterou jsem neobdržela a peníze na koupi nového monitoru jsem obdržela téměř v polovině ledna2015 a to za přispění těchto stránek. Musela jsem vzít další peníze a koupit u slušného obchodníka monitor,abych měla dárek pod stromeček. Od czc bych tam mohla dát akorát dobropis. Je sposta lidí, kteří nemají zbytečné peníze, aby mohli dvakrát kupovat stejnou věc a to by si měli páni a dámi u czc uvědomit a začít se podle toho chovat.
Od: obchod@czc.cz
Komu: kubastova.z@seznam.cz
Datum: 10. 12. 2014 13:34:53
Předmět: Dobropis - razítko č.: 1614045398
Dobrý den,
na základě vrácení zboží byl vystaven opravný daňový doklad (dobropis), který Vám posílám v příloze emailu.
Podle §42 zákona 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty, je nutné tento dobropis opatřit Vaším podpisem a datem potvrzení s číslem Vašeho účtu, aby mohlo dojít k jeho proplacení.
Vyplňte prosím uvedené údaje a doklad zašlete obratem zpět poštou, naskenovaný v příloze emailu (obchod@czc.cz), nebo jej odevzdejte na kterékoli pobočce CZC.cz.
Platba Vám bude následně zaslána na bankovní účet uvedený v záznamu o převzetí zboží.
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.
S přáním hezkého dne
Od: kubastova.z@seznam.cz
Přijato: 18.12.2014 20:36:37
Komu: obchod@czc.cz
Předmět: Re: Dobropis - razítko č.: 1614045398
Dobrý večer, dobropis s číslem účtu jsem nechávala na Vaší pobočce v Č.Budějovicích 12. 12. a dosud se mi nikdo neozval, natož abych konečně dostala vrácené peníze. Myslíte, že toto jednání je v předvánočním čase správné? Doufám, že po měsíci od zakoupení a reklamování zboží konečně dostojíte svého slibu vrácení peněz. Děkuji. Zdeňka Kubaštová
Od: obchod@czc.cz
Komu: kubastova.z@seznam.cz
Datum: 22. 12. 2014 11:56:39
Předmět: Re: Dobropis - razítko č.: 1614045398
Dobrý den paní Kubaštová,
doklad byl zasílán z pobočky fyzicky. Přijali jsme jej a platba byla nastavena na odeslání. Dle informací z účetního oddělení v pátek odešla z našeho účtu, dnes by Vám měla být připsána na účet.
Předem děkujeme za pochopení.
Od: kubastova.z@seznam.cz
Přijato: 29.12.2014 13:12:55
Komu: obchod@czc.cz
Předmět: Re: Dobropis - razítko č.: 1614045398
Dobrý den, peníze na účet stále nedorazily. Můžete mi, prosím, zaslat číslo účtu, na který jste finanční částku odeslali? Jiné platby probíhají v pořádku, ze strany bankovního ústavu nemohlo ke zdržení dojít. Děkuji. Kubaštová Zdeňka
Od: obchod@czc.cz
Komu: kubastova.z@seznam.cz
Datum: 30. 12. 2014 13:03:59
Předmět: FW: Dobropis - razítko č.: 1614045398 (ID_SESS:519615)
Dobrý den paní Kubaštová,
je nám líto, ale dle ověření byla platba odeslána na jiný bankovní účet.
Prosím Vás o znovu vyplnění dobropisu s číslem bankovního účtu pro vrácení platby a zaslání zpět v příloze emailu.
Děkujeme Vám a omlouváme se Vám za případné komplikace.
Od: kubastova.z@seznam.cz
Přijato: 30.12.2014 15:59:14
Komu: obchod@czc.cz
Předmět: Fwd: FW: Dobropis - razítko č.: 1614045398 (ID_SESS:519615)
Dobrý den, opět Vám zasílám dobropis s číslem účtu, na který mi již doufám odešlete MÉ peníze. Tak trochu jsem nepochopila, proč po mě znovu požadujete číslo účtu, vždyť jste museli podle něčeho zjistit, že platba byla omylem poslána na jiný účet. Vaše jednání mi připadá již trochu komické. S pozdravem. Zdeňka Kubaštová
obchod@czc.cz
FW: Fwd: FW: Dobropis - razítko č.: 1614045398 (ID_SESS:519615)
Včera 30. 12. 2014, 16:30:28
Komu: kubastova.z@seznam.cz
Dobrý den paní Kubaštová,
děkuji Vám za zaslaný dokument.
Platba bude zaslána na uvedený bankovní účet v dokumentu.
Věříme, že tedy bude vše v pořádku.