Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Běžecká obuv Nike zakoupení 20.6.21 v Intersportu Nové Butovice, minimálně nošená. Po pár nošeních má dcera odřenou patu s tím, že ji tlačí něco tvrdého v pravé botě. Po nahmatání je tam vystouplý tvrdý kus čehosi (plíšek nebo plast??). Boty si nazouvá lžíci, paty opotřebené nejsou, levá bota je naprosto v pořádku. Nikdy předtím s žádnou obuví takovýto problém nebyl. Má reklamace nebyla uznána: "nejedná se o o výrobní či mat. vadu. K deformaci došlo v důsledku neoprávněného zásahu. Za vadu nelze považovat změnu na zboží, která vznikla v průběhu záruční lhůty v důsledku jeho opotřebení. Dle mého není možné, aby bota vydržela 4 měsíce občasného nošení a pak byla nenositelná. Všechny dosud kupované tenisky Nike vydržely markantně déle bez jakýchkoli problémů a vad. Tyto jsou ani ne po 4 měsících nepoužitelné (tedy pravá bota). Děkuji
Nike, dětská běžecká obuv 019315236569, 899,-Kč
Vrácení peněz
|
Tweet |
Uplatnit práva z vadného plnění není možné, pokud je vadou opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Pokud však vytýkaná vada nesouvisí s opotřebením věci, je za tuto vadu odpovědný prodávající.
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vážená paní Zajdlová,
prověřovali jsme vaši reklamaci a rádi bychom vás požádali, máte-li možnost, abyste boty donesla do uvedené prodejny pro další posouzení. V případě dotazů se prosím obraťte na náš zákaznický servis eshop@intersport.cz .
Děkujeme, Tým zákaznické péče Intersport.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.