Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při odstraňování reklamy se objevil souhlas s platbou (předplatné 99,- Kč/týden u Mobile-Maestro (jakési Wirelles Works) a přišla potvrzovací SMS s provedenou platbou. S platbou nesouhlasím, nic jsem si neobjednal a službu chci zrušit, což na uvedených kontaktech nelze provést. Domnívám se, že pouhá deaktivace Plateb přes Internet nestačí. Operátorka byla sice velmi ochotná a vstřícná, možnost těchto plateb mi blokla okamžitě, ale je mi záhadou, odkud se tito "šmejdi" u O2 berou.
Sice již nebudu obrán následně každý týden o 99,- Kč, ale mám obavy, že tato povedená společnost (Mobile maestro) mě povede jako dlužníka. Sedm dní po stržení prvních 99,- Kč (a šest dní po provedené blokaci těchto plateb) mi totiž přišla sms od O2, kde jsem upozorněn, že "bohužel neproběhla platba" - DALŠÍ platba, tam je pro změnu uvedeno jakési Tinyurl.com. Nevím o tom, že by podobné problémy řešili lidé využívající služeb Vodafone nebo T-mobilu.
Nemám tušení
Zrušit neobjednané předplatné, vrátit peníze, vymazat osobní údaje a hlavně: zamezit, aby to "lezlo" přes O2 do telefonu. Děkuji.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitelka by v takovém případě mohla žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitelka taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.