Společnost


Mobile-Maestro

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#53481Požadovaná platba za nevyžádanou službu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 29 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2021, před 3 lety

Maryla Bartunkova

Znění stížnosti

Při odstraňování reklamy se objevil souhlas s platbou (předplatné 99,- Kč/týden u Mobile-Maestro (jakési Wirelles Works) a přišla potvrzovací SMS s provedenou platbou. S platbou nesouhlasím, nic jsem si neobjednal a službu chci zrušit, což na uvedených kontaktech nelze provést. Domnívám se, že pouhá deaktivace Plateb přes Internet nestačí. Operátorka byla sice velmi ochotná a vstřícná, možnost těchto plateb mi blokla okamžitě, ale je mi záhadou, odkud se tito "šmejdi" u O2 berou.
Sice již nebudu obrán následně každý týden o 99,- Kč, ale mám obavy, že tato povedená společnost (Mobile maestro) mě povede jako dlužníka. Sedm dní po stržení prvních 99,- Kč (a šest dní po provedené blokaci těchto plateb) mi totiž přišla sms od O2, kde jsem upozorněn, že "bohužel neproběhla platba" - DALŠÍ platba, tam je pro změnu uvedeno jakési Tinyurl.com. Nevím o tom, že by podobné problémy řešili lidé využívající služeb Vodafone nebo T-mobilu.


Produkt

Nemám tušení


Požadované řešení

Zrušit neobjednané předplatné, vrátit peníze, vymazat osobní údaje a hlavně: zamezit, aby to "lezlo" přes O2 do telefonu. Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2021 08:47, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitelka by v takovém případě mohla žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitelka taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 11:20, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 16:51, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.