Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#53491Nedodaní zaplacené objednávky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2021, před 3 lety

Anna Zedkova

Znění stížnosti

Objednal jsem si 16.10.21 kreslo Cotto.Bylo uvedeno doruceni do 5 pracovnich dnu.Objednavku jsem nedostal tak jsem volal na zakaznicky servis a napsal dotaz o doruceni objednavky-bylo mi receno do konce rijna.2.11.21 stale bez dorucene objednavky-volal jsem znovu na zakaznicky servis a napsal dotaz-bylo mi receno ze se stale objednavka vyrizuje ale jinak mi nemohou dat datum doruceni.


Produkt

Kreslo Cotto obj.9921430761


Požadované řešení

Chtel bych doruceni kresla tento tyden ponevadz jsem stare kreslo vyhodil a nemohu dlouho cekat.Kdyz nemohou dorucit objednavky potom bych pozadoval vraceni penez a objednam si kreslo u jine spolecnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2021 13:38, před 3 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.11.2021 12:26, před 3 lety

Dobrý den,

se zákazníkem jsem se spojili a záležitost vyřešili. Zboží bude zákazníkovi dodáno.

Děkujeme.
Tým OKAY.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2021 12:40, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl dodání věci potvrdit, jestliže je ochoten na něj vyčkat. V případě, že zákazník nebude ochoten i nadále čekat, má nárok na odstoupení od smlouvy, neboť uběhla (i.) jak původně sjednaná lhůta pro doručení, (ii.) tak i dodatečná přiměřená lhůta pro doručení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.11.2021 11:13, před 3 lety


Anna Zedkova

Dobry den,

3.11.21 se se mnou spojil zakaznicky servis a slibil mi ze maximalne do konce tohoto tydne-11.11.21 mi zbozi bude doruceno.Uveril jsem a na zbozi cekal.Ale do dnesniho dne me nikdo nekontaktoval.Zavol jsem tedy na zakaznicky servis a zase mi bylo receno ze muj nabytek ceka na expedici a ze ho brzy doruci.Tohle je vysoce nekompetentni servis,neprofesionalni zakaznicky pristup a cela spolecnost jen podava lzive zpravy.Takove jednani je protizakonne-dezinformace zakaznika kazdy tyden jen slibuji a zbozi nedoruci a vubec to neresi.Nemohu si ani nikde stezovat.Jejich odpoved je mi za to nemuzem.Nejsou mi schopni odpovedet kdy zbozi doruci.Mohli byste kontaktovat Okay spolecnost a pozadat o okamzite vyreseni situace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2021 17:10, před 3 lety

Děkujeme spotřebiteli za vyjádření.

Jeho možnosti byly zřetelně popsány už v našem prvním vyjádření (možnost odstoupení od smlouvy z důvodu prodlení).

Doufáme, že v případě, že ze strany spotřebitele nedošlo v mezičase k oprávněnému odstoupení od smlouvy, jsou již nyní jím objednané věci úspěšně doručeny.

S ohledem na výše uvedené přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitele, aby měl možnost uvést, jakým způsobem byl případ vyřešen, popř. stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2021 14:27, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.12.2021 20:22, před 3 lety


Anna Zedkova

Hodnocení: