Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednal jsem si 16.10.21 kreslo Cotto.Bylo uvedeno doruceni do 5 pracovnich dnu.Objednavku jsem nedostal tak jsem volal na zakaznicky servis a napsal dotaz o doruceni objednavky-bylo mi receno do konce rijna.2.11.21 stale bez dorucene objednavky-volal jsem znovu na zakaznicky servis a napsal dotaz-bylo mi receno ze se stale objednavka vyrizuje ale jinak mi nemohou dat datum doruceni.
Kreslo Cotto obj.9921430761
Chtel bych doruceni kresla tento tyden ponevadz jsem stare kreslo vyhodil a nemohu dlouho cekat.Kdyz nemohou dorucit objednavky potom bych pozadoval vraceni penez a objednam si kreslo u jine spolecnosti.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
se zákazníkem jsem se spojili a záležitost vyřešili. Zboží bude zákazníkovi dodáno.
Děkujeme.
Tým OKAY.cz
Děkujeme společnosti za vyjádření.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl dodání věci potvrdit, jestliže je ochoten na něj vyčkat. V případě, že zákazník nebude ochoten i nadále čekat, má nárok na odstoupení od smlouvy, neboť uběhla (i.) jak původně sjednaná lhůta pro doručení, (ii.) tak i dodatečná přiměřená lhůta pro doručení.
Dobry den,
3.11.21 se se mnou spojil zakaznicky servis a slibil mi ze maximalne do konce tohoto tydne-11.11.21 mi zbozi bude doruceno.Uveril jsem a na zbozi cekal.Ale do dnesniho dne me nikdo nekontaktoval.Zavol jsem tedy na zakaznicky servis a zase mi bylo receno ze muj nabytek ceka na expedici a ze ho brzy doruci.Tohle je vysoce nekompetentni servis,neprofesionalni zakaznicky pristup a cela spolecnost jen podava lzive zpravy.Takove jednani je protizakonne-dezinformace zakaznika kazdy tyden jen slibuji a zbozi nedoruci a vubec to neresi.Nemohu si ani nikde stezovat.Jejich odpoved je mi za to nemuzem.Nejsou mi schopni odpovedet kdy zbozi doruci.Mohli byste kontaktovat Okay spolecnost a pozadat o okamzite vyreseni situace.
Děkujeme spotřebiteli za vyjádření.
Jeho možnosti byly zřetelně popsány už v našem prvním vyjádření (možnost odstoupení od smlouvy z důvodu prodlení).
Doufáme, že v případě, že ze strany spotřebitele nedošlo v mezičase k oprávněnému odstoupení od smlouvy, jsou již nyní jím objednané věci úspěšně doručeny.
S ohledem na výše uvedené přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitele, aby měl možnost uvést, jakým způsobem byl případ vyřešen, popř. stížnost uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: