Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den.
Dne 26.10.2021 mi zavolala paní z Call centra MBAF s tím, že jsem dlužím platbu společnosti freeSat za poslední fakturu. Po námitce, že jsem se společností freeSat neměl nikdy nic společného, bylo upřesněno, že to je bývalé UPC. Operátorka po mě chtěla nějaké osobní údaje, aby mi mohla sdělit oč se jedná. Údaje jsem jí zdělil a na dotaz oč se jedná, sdělila, že o poslední fakturu po ukončení služby u společnosti UPC z října 2012.
Dnes mi obyčejnou poštou do schránky byl doručen "výhružný" dopis (č.1883462/14631) s tím, že pokud nezaplatím, předají to právníkovi a následně soudu. Zatím mi nedoložili, že nějaký dluh existuje.
J.Hanel
8210100659
Odstoupení od vymáhání a omluva.
|
Tweet |
Vymáhá-li společnost údajný dluh, musí také prokázat existenci tohoto dluhu. Pokud je spotřebitel přesvědčen, že mu žádný dluh vůči společnosti nevznikl, je vhodné o tomto informovat přímo společnost, jež údajný dluh vymáhá. Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.
Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasní agentury, nemá tato inkasní agentura žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli. Aby mohla být nařízena exekuce, musela by společnost nejprve uplatnit svoji pohledávku u soudu.
Promlčecí doba na případnou platbu je tři roky, pokud však spotřebitel písemně neuznal svůj dluh co do důvodu a výše, pak je promlčecí doba deset let.
Dobrý den, pane Háněli,
jak jsem Vás již informovali e-mailem dne 3.11. 2021, o Vámi požadované dokumenty o historii pohledávky jsme zažádali pověřené pracovníky společnosti UPC DTH S.à.R.L. Jakmile je budeme mít k dispozici, obratem Vám je postoupíme a budeme Vás kontaktovat ve věci dořešení případu.
S pozdravem
Lukáš RIchter
Manažer call centra
Dobrý den.
Dne 12.11.2021 přišel e-mail od společnosti MBAF,
Tím to to beru za uzavřené.
Dobrý den p. Háněli,
kontaktuji Vás ve věci nedoplatku vůči společnosti UPC DTH S.à.R.L..
U původního věřitele jsme prověřovali kompletní podklady k této pohledávce, jelikož jste měl nastaveny platby sipem, byla nám zaslána pouze kopie smlouvy. Vzhledem k této informaci Váš případ uzavřeme a již Vás nebudeme nadále kontaktovat.
S pozdravem
Lucie Černilová
Inkasní poradce
M.B.A. Finance s.r.o.
Masarykovo náměstí 1346/15
790 01 Jeseník
S ohledem na výše uvedené případ uzavíráme. Děkujeme stranám za součinnost.