Společnost


AllServices Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53497Neuznaná reklamace poškozeného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2021, před 3 lety

Květa Zajíčková

Znění stížnosti

Dne 22.10.2021 mně přepravce WE/DO doručil 4 krabice zboží, které jsem objednala přes eshop vybaveni pro uklid.cz, Řidič mě u auta dal podepsat elektronicky převzetí a sám mi krabice složil před dům
a ihned odjel. Při vynášení do domu jsem zjistila, že jedna krabice je promočená a poškozená.
Po rozbalení jsem zjistila, že zboží 608461 Sucitesa Ambiwonder 1l za 361,79 Kč má uvolněné víčko a tekutina se vylila přes obal do krabice a rozmočila ji.Telefon mi řidič nebral.
Zkontaktovala jsem ihned odesílatele a bylo mi slíbeno, že mi pošlou nový výrobek výměnou za poškozený. Po dohodě jsem 25.10.2021 poslala e-m foto poškozené krabice a výrobku. Firma mi odpověděla, že reklamaci neuznávají. Zamítnutí jsem neuznala a žádala buď o nový výrobek nebo vrácení peněz. Na další e-m firma neodpovídá a v telefonátech mluví vyhýbavě.


Produkt

608461:Sucitesa Ambiwonder Epic 1 l - osvěžovač vzduchu 361,79 Kč


Požadované řešení

Žádám o výměnu výrobku nebo vrácení částky 361,79 Kč.
Tak jsem žádala i v e-m 26.10.2021.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2021 10:43, před 3 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Spotřebitelům obecně doporučujeme zboží, které jim je předáváno v očividně poškozeném obalu, vůbec nepřebírat, anebo ho přebrat jen s poznámkou o stavu zboží v předávacím listu. Rovněž doporučujeme otevírání jakékoliv zásilky zboží natáčet, aby měl spotřebitel případný důkazní materiál o tom, že zásilka mu byla poškozená už doručena.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2021 15:03, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2022 15:45, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.