Počet nahlášených stížností: | 51 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dnes 20.12.20014 jsem byl reklamovat boty v Sports Direct Praha Zličín.
Boty nebyly přijaty do reklamace, jelikož prý reklamace přijímají jen Pondělí až Pátek.
Děkuji Ton
Upozornil jsem vedoucí prodejny, že v otvírací době má být přítomen pracovník, který reklamaci příjme. Nechal jsem si napsat potvrzení o nepřijetí do reklamace.
|
Tweet |
Zákon o ochraně spotřebitele stanoví, že v provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace. Pokud tuto povinnost společnost nedodržuje nebo zboží do reklamace nepřijme, dopouští se správního deliktu a může jí být ze strany České obchodní inspekce uložena pokuta. Spotřebitel může ČOI podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Společnost Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Hodnocení: