Společnost


Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:51
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#5350Reklamace v nepřijímají v sobotu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2014, před 10 lety

Miroslav Ton

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes 20.12.20014 jsem byl reklamovat boty v Sports Direct Praha Zličín.
Boty nebyly přijaty do reklamace, jelikož prý reklamace přijímají jen Pondělí až Pátek.
Děkuji Ton


Požadované řešení

Upozornil jsem vedoucí prodejny, že v otvírací době má být přítomen pracovník, který reklamaci příjme. Nechal jsem si napsat potvrzení o nepřijetí do reklamace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2015 13:29, před 10 lety

Zákon o ochraně spotřebitele stanoví, že v provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace. Pokud tuto povinnost společnost nedodržuje nebo zboží do reklamace nepřijme, dopouští se správního deliktu a může jí být ze strany České obchodní inspekce uložena pokuta. Spotřebitel může ČOI podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 13:39, před 10 lety

Společnost Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
31.3.2015 13:39, před 10 lety


Miroslav Ton

Hodnocení: