Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#53501Neoprávněný výběr DPH

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2021, před 3 lety

Milan Cibulka

Znění stížnosti

Dnes mi přišel balíček z Aliexpress, kde se již od 1.7.2021 platí i DPH, přesto mi pošta z ceny vypočítala DPH 59,-kč + poplatek 150,-kč. Zboží stálo 54,-Kč i s DPH. Zatím jsem to nepřevzal, přijde mi to jako zlodějna. Děkuji za odpověď, Milan Cibulka

u zásilky byl neoprávněně proveden výběr DPH, již bylo placeno na Aliexpress. Zásilka nešla celou dobu sledovat, až po zaplacení se teprve objevila. Nebyl jsem ani vyzván k doložení hodnoty zásilky a pošta si samovolně zásilku proclila. Doklad o zaplacení DPH na Aliexpressu vám mohu zaslat, stejně tak doklad o zaplacení DPH a poplatku české poště


Produkt

Zásilka z Aliexpress


Požadované řešení

Reklamace služeb České pošty
Vrácení celé částky 209,- kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2021 14:40, před 3 lety

Na úvod oznamujeme spotřebiteli, že tato stížnost byla sloučena se stížností ID 53509, jelikož se jednalo o stejnou stížnost, stejného spotřebitele i stejný subjekt.

Jestliže spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním, má možnost jej reklamovat. v případě uvedeném spotřebitelem je možné, že došlo ke špatné komunikaci mezi kupujícím a prodávajícím ohledně proclení zboží a prodávající zboží nemusel proclít. Jestliže ale byla chyba na straně České pošty a zboží bylo procleno dvakrát, musela by Česká pošta tento poplatek, který byl zaplacený navíc vrátit, protože k jeho zadržení nemá právní důvod a šlo by tak o bezdůvodné obohacení.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.