Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes mi přišel balíček z Aliexpress, kde se již od 1.7.2021 platí i DPH, přesto mi pošta z ceny vypočítala DPH 59,-kč + poplatek 150,-kč. Zboží stálo 54,-Kč i s DPH. Zatím jsem to nepřevzal, přijde mi to jako zlodějna. Děkuji za odpověď, Milan Cibulka
u zásilky byl neoprávněně proveden výběr DPH, již bylo placeno na Aliexpress. Zásilka nešla celou dobu sledovat, až po zaplacení se teprve objevila. Nebyl jsem ani vyzván k doložení hodnoty zásilky a pošta si samovolně zásilku proclila. Doklad o zaplacení DPH na Aliexpressu vám mohu zaslat, stejně tak doklad o zaplacení DPH a poplatku české poště
Zásilka z Aliexpress
Reklamace služeb České pošty
Vrácení celé částky 209,- kč.
|
Tweet |
Na úvod oznamujeme spotřebiteli, že tato stížnost byla sloučena se stížností ID 53509, jelikož se jednalo o stejnou stížnost, stejného spotřebitele i stejný subjekt.
Jestliže spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním, má možnost jej reklamovat. v případě uvedeném spotřebitelem je možné, že došlo ke špatné komunikaci mezi kupujícím a prodávajícím ohledně proclení zboží a prodávající zboží nemusel proclít. Jestliže ale byla chyba na straně České pošty a zboží bylo procleno dvakrát, musela by Česká pošta tento poplatek, který byl zaplacený navíc vrátit, protože k jeho zadržení nemá právní důvod a šlo by tak o bezdůvodné obohacení.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.