Společnost


Window Holding a.s.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53506Reklamace okna skvrny na PVC profilech

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 23 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2021, před 3 lety

Petr Urban

Znění stížnosti

Dobrý den
Stížnost na výrobu/záruka 5-let/ plastových oken firmou window Holding.as. projekt v roce 2017 v bytových jednotkách v Praze -9 /ČM/montované firmou Otherm Praha,která vyhrála výběrové řízení v témže roce na realizaci s cenou za bytovou jednotku/naší /45247,-kč,jak je možné že po 4-letech plastové rámy a okna z vnější strany/ pouze obývák žloutnou a objevují se v těchto částích žluté až hnědé tečky a čáry v celé šířce spodních oken a rámů a nejdou skoro odstarnit ani žadnými čistícími prostředky,může tuto skutečnost nějak firma Window Holdink specifikovat a vysvětlit,proč se tomu tak děje v rozmezí pouhých 4-let od realizace,asi by znamenalo do budoucna okna z vnějších stran umývat smirkovým papírem,děkuji a s pozdravem P.Urban
Vyjádření firmy k reklamaci:Vyjádření/zamítnutí:

Ke „žloutnutí“ spodní části oken u Vás dochází z důvodu působení vnějších vlivů. Firma WH a.s. není způsobilá ani oprávněná posuzovat stav ovzduší, přítomnosti agresivních ani neagresivních chemických sloučenin a jiných látek v okolí Vašeho domu. Pokud jejich výskyt chcete ovlivnit, musíte se obrátit na specializované firmy z této oblasti činností. Protože jsme jednoznačně přesvědčeni, že se tyto látky usazují na skle Vašich oken a následně jsou srážkovou vodou splachovány na spodní profil křídla a rámu oken, můžeme Vám doporučit častější mytí těchto oken
poškozením v důsledku událostí majících původ ve vyšší moci (požáry, kroupy, záplavy, zemětřesení, vichřice, spady popílků, pylu, kyselých dešťů a podobně)odpověd ode mne:

Vážená paní!

Reaguji na Vaše vyjádření k reklamaci oken montovaných Vaší firmou v r.2017,tj že ještě běží zákonná záruka./výměna oken v mé bytové jednotce mi stála 45,247 kč/ a za to taky chci kvalitu a ne vedlejší odpověd k věci samé a vymlouvání se na vnější jevy.

Vaše vyjádření a přesvědčení se nezakládá na pravdě ,to co tady popisujete jen jen irelevantní odpověd a kdyby tomu tak bylo ,tak mi vysvětlete logickou odpovědí proč nepůsobí vnější jevy,tak jak je tady popisujete na jiné rámy v našem bytě ,jako je ložnice ,kuchyně,kde jsou rámy v pořádku a bez nějakých skvrn, to tady asi na každých 20m padá jiný déšt nebo jeho složení? a Vaše doporučení ža máme mýt častěji okna? tomu jsem se musel zasmát,jedině možná smirkovým papírem,okna se ošetřují alespon u nás tak 5-7 do roka ,sice nevím jak u Vás,ale Vaše doporučení je k zasmátí normálního člověka.
Já se nepotřebuji obracet na specializované firmy o složení deštové vody,já se vyjadřuji k Vaší odpovědi a lze se i domnívat že zrovna tento můj rám nebyl jakostně ,tak jak měl být,věřím že mi rozumíte,ale to je pouze doměnka,ale jelikož mi Vaše odpověd nedala žádnou jinou možnost k řešení celé situace obracím se tímto na sdružení D test a budu se i v případě vaší najasné odpovědi obracet i na ČOI,SOS,,děkuji P.Urban.
Dále už bez odpovědí a zájmu od f. W.Holding,něco řešit,tímto Vám děkuji jako na nezávislou spotř. organizaci.P.Urban.Praha-14 Černý Most.


Produkt

montáž plastových oken r.2017/5-let záruka/v bytovém komplexu ***, ***,Pha-9 Černý Most


Požadované řešení

Alespon slušné chování od výrobce a navrhnot nějaké řešení či kompenzaci za rám na kterém se objevují skvrny ve věci samé....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2021 13:50, před 3 lety

Spotřebitel má možnost uplatnit právo z vadného plnění (reklamaci) zboží ve lhůtě stanovené zákonem, případně smluvně (jestliže je záruka delší než zákonná) v případě, že zboží neodpovídá kvalitou, ke které se prodávající zavázal, a nebo nehodí-li se věc k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá.

V případě uvedeném spotřebitelem se domníváme, že by prodávající měl zajistit kontrolu zboží odbornou společností sám. V případě zamítnutí reklamace pak může požadovat tyto účelně vynaložené náklady po spotřebiteli, jestliže jej o nich předem informuje. Vzhledem k tomu, že prodávající takto neučinil, domníváme se, že by mohlo jít o nevyřízení reklamace řádně a včas, kterým by spotřebiteli vzniklo právo na odstoupení od smlouvy pro její podstatné porušení podnikatelem.

O podstatné porušení smlouvy stejným způsobem (nevyřízení reklamace řádně a včas) se jedná i v případě, kdy je zamítnuta oprávněná reklamace. Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 10:58, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.1.2022 15:46, před 3 lety

Vážení,

Byla mi oznámena nová stížnost na dtestu. Nejsme v tomto sporu však smluvní stranou. Prodejcem byla jiná společnost (Otherm Praha), se kterou má stěžovatel smluvní vztah. S touto společností je nutné komunikovat celý průběh reklamace, stejně tak jako vznášet případné požadavky na finanční plnění. Nejsem oprávněna zasahovat nijak do podmínek smluvního vztahu, nebo poskytovat vyjádření k reklamačnímu řízení mezi oběma stranami vedeném. Děkuji za pochopení,

Lenka Hladká
ředitelka zákaznického servisu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.1.2022 21:08, před 3 lety


Petr Urban

Prodejcem asi ano,ale okna byla vyrobena ve firmě Window holding,takže firma Otherm,jakož- to prodejce nemůže za to že na rámech oken jsou žluté až hnědé skvrny ,které mohly vzniknout již při výrobě ve firmě Window.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.1.2022 21:31, před 3 lety

Vážený pane Urbane, i pokud by se na jakémkoliv výrobku vyskytla výrobní vada, musí být reklamace uplatněna u prodejce, u kterého byla zakoupena. Nikdo jiný než prodejce není oprávněn reklamace řešit. Děkuji za pochopení, Lenka Hladká (dříve Janulová). Ředitelka zákaznického servisu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.2.2022 06:36, před 3 lety


Petr Urban

Vážená paní!
To máte asi trochu tak pravdu,ale Vy jste vyrobce a těžko něco takovéto jako výrobní vadu mohl ,což se domýšlím že by tomu tak mohlo být může zodpovídat prodejce,nesnáším birokratické řešení a odpovědi,plné nesmyslů,abychom umývali okna častěji to je odpověd dítěte zE ZŠ jako předvedla p.Havlíčková z Vaší firmy,Takže z toho plyne neházet vinu a problém na jinou firmu a postavit se k tomu čelem jako člověk nic víc a nic mín a alespon slušné jednání a ne že p.Havlíčková neodpovídá a nebo když odpoví ,tak to stojí za to....hezký den P.Urban.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2022 13:47, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2022 14:26, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.