Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#5351Prodejna Kaufland, U Plynárny, Praha 4 - Michle

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2014, před 10 lety

Jiří Luka

Znění stížnosti

Vážení,
jsem stálým zákazníkem prodejny Kaufland, U Plynárny, Praha 4-Michle
a to od jejího otevření.
Nakupuji zde jak pro hotel, tak i pro svou potřebu, několikrát týdně.
Dnes jsem navštívil prodejnu cca. v 11:50 a kromě jiného jsem nakupoval
kapsičky Felix, které nabízíte tento týden v akčním letáku a to bez
jakéhokoliv omezení, tzn.počtu kusů na osobu/den.
Přistoupila ke mně Vaše zaměstnankyně paní N. a nevybíravým způsobem
mi řekla, že je nákup omezen na počet 3 balení/osobu/den. Řekl jsem, že to
ovšem v letáku není uvedeno a že se jdu zeptat na informace. Šla se mnou a
než jsem se stačil na cokoliv zeptat, začala hovořit s paní na informacích
a poté mi obě sdělily již výše zmiňované. Velice mne to mrzí, protože jsem jinak
s ochotou a jednáním prodavaček, zejména na pokladnách spokojen.
Kapsičky jsou jako dárek k vánocům pro týrané a opuštěné kočky. Se
zakoupeným krmením jsem nikdy dále neobchodoval a nemám to ani nyní v
úmyslu.


Požadované řešení

Podle mého by měl výše zmiňované prodavačce někdo z nadřízených vysvětlit, jak se má k zákazníkům chovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2015 15:03, před 10 lety

U akčního zboží je za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.1.2015 19:22, před 10 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.1.2015 08:03, před 10 lety


Jiří Luka

Hodnocení:

Komentář: DOBRÝ DEN, ZAJÍMALO BY MNE, JESTLI S VÝŠE JMENOVANOU PANÍ, NĚKDO Z NADŘÍZENÝCH PROMLUVIL. VIZ. POŽADOVANÉ ŘEŠENÍ
DĚKUJI JIŘÍ LUKA