Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Vážení,
jsem stálým zákazníkem prodejny Kaufland, U Plynárny, Praha 4-Michle
a to od jejího otevření.
Nakupuji zde jak pro hotel, tak i pro svou potřebu, několikrát týdně.
Dnes jsem navštívil prodejnu cca. v 11:50 a kromě jiného jsem nakupoval
kapsičky Felix, které nabízíte tento týden v akčním letáku a to bez
jakéhokoliv omezení, tzn.počtu kusů na osobu/den.
Přistoupila ke mně Vaše zaměstnankyně paní N. a nevybíravým způsobem
mi řekla, že je nákup omezen na počet 3 balení/osobu/den. Řekl jsem, že to
ovšem v letáku není uvedeno a že se jdu zeptat na informace. Šla se mnou a
než jsem se stačil na cokoliv zeptat, začala hovořit s paní na informacích
a poté mi obě sdělily již výše zmiňované. Velice mne to mrzí, protože jsem jinak
s ochotou a jednáním prodavaček, zejména na pokladnách spokojen.
Kapsičky jsou jako dárek k vánocům pro týrané a opuštěné kočky. Se
zakoupeným krmením jsem nikdy dále neobchodoval a nemám to ani nyní v
úmyslu.
Podle mého by měl výše zmiňované prodavačce někdo z nadřízených vysvětlit, jak se má k zákazníkům chovat.
|
Tweet |
U akčního zboží je za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Hodnocení:
Komentář: DOBRÝ DEN, ZAJÍMALO BY MNE, JESTLI S VÝŠE JMENOVANOU PANÍ, NĚKDO Z NADŘÍZENÝCH PROMLUVIL. VIZ. POŽADOVANÉ ŘEŠENÍ
DĚKUJI JIŘÍ LUKA