Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.Koupila jsem si 18.10 u slevomatu voucher na pobyt v Praze v ceně 3380 kč.21.10 jsem volala do slevomatu a potřebovala voucher buď stornovat nebo prodloužit,protože jsem onemocněla.Do telefonu jsem paní řekla,že jsem schopná nemoc i doložit a že ona se pobyt pokusí v hotelu stornovat nebo posunout.Jednalo se totiž o dost velkou částku,tak jsem si myslela,že to půjde zařídit.Byl to voucher na termín 27-29.10,tak to docela hořelo,ale říkala jsem si,je na to týden to půjde.Evidentně se na to nškdo vykašlal. Nikdo se mi ale neozval ani emailem ani telefonicky.Pokoušela jsem se volat a psát emaily,a bylo mi řečeno,že je to v řešení a aˇať se nebojím,že voucher mi určitě nepropadne.Dnes 14 dní 2.11 od 21.10 mi přišlo,že mi to zamítli a voucher bez náhrady propadá.To se mi vůbec nelíbí takové jednání.Co byste mi prosím poradili a jsem v právu já nebo Slevomat?Děkuji za odpověď Irena Hlavoňová.
voucher od slevomatu na pobyt 27-29.10.2021
Vrácení peněz za neposkytnutou službu.Dlouholetý zákazník slevomatu a takové jednání sprosté jsem nečekala.
|
Tweet |
Stornování i prodloužení voucheru se řídí obchodními podmínkami společnosti Slevomat (dostupné zde: https://www.slevomat.cz/podminky-uziti - vzhledem k uzavření smlouvy 18. 10. 2021 se užijí obchodní podmínky platné od 18. 10. 2021 do 31. 10. 2021), neboť v tomto případě nejde o typ smlouvy, od které lze díky prodeji na dálku odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu.
V uvedeném případě se ale domníváme, že zaměstnanec, se kterým bylo voláno/proběhla emailová komunikace, ujistil spotřebitele, že voucher nepropadne a zavázal tím společnost podle ustanovení § 430 odst. 2 občanského zákoníku. Toto ustanovení říká, že jednání zaměstnance zavazuje podnikatele, pokud nejde o zjevný exces. Slib, že voucher "určitě nepropadne" není zjevným excesem a domníváme se tak, že je podnikatel povinen jednat v souladu s tvrzením zaměstnance. Voucher by tak měl být prodloužen, nebo stornován jak žádal spotřebitel.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Hezký den, paní Hlavoňová,
děkuji Vám za zprávu.
Celá situace mě opravdu nesmírně mrzí. Dle storno podmínek bohužel nebylo storno ani změna termínu možná, jelikož jste se nám ozvala 6 dnů před nástupem na pobyt.
Storno podmínky
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat.
Nicméně jsme se Vám snažili vyjít maximálně vstříc a hotel jsme kontaktovali. Hotel nám změnu i storno zamítl. Jakožto zprostředkovatel akce se musíme řídit storno podmínkami daného poskytovatele. S tímto voucherem jsme tedy nemohli nic udělat.
Děkuji za pochopení.
S přátelským pozdravem
Kateřina Skalníková, Slevomat.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.