Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, uz po několikáté v posledním měsíci se mi stalo, že jsem si při kousnutí do vicezrnneho chlebiku malem zlomil zub. V chlebu jsou nejaka mala tvrda zrnicka. Skoro jakoby pisek. Posledni chleba, kde se mi to stalo ma kod OATS-PL-048-171. BBD: 05.01.2022_S1. Vyrobek od firmy Balviten Vicezrnny chlebik. Uz ho kupovat nebudu i presto, ze je tezke najit neco podobneho. Stiznost jsem se pokusil poslat primo na Balviten, ale pres jejich web se mi to nepodarilo. Snad budu uspesnejsi u Vas a podari se problem vyresit pro budouci zakazniky.
Dekuju.
Balviten. Vicezrnny chlebik. BBD:05.01.2022_S1
Predat stiznost oddeleni kvality dane firmy
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Dobrý den, pane Chaloupko, mrzí nás, že nejste s výrobkem spokojen. V případě zájmu o předání Vašeho upozornění dodavateli, se prosíme obraťte na náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktní formuláře na našich webových stránkách lidl.cz , nebo na bezplatnou zákaznickou linku 800 115 435. Kolegové s Vámi případ sepíší a předají ho dodavateli. Děkujeme za pochopení. Pěkný den :)
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.