Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#53515,,Písek ve vícezrnném chlebíku”

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2021, před 3 lety

Ales Chaloupka

Znění stížnosti

Dobrý den, uz po několikáté v posledním měsíci se mi stalo, že jsem si při kousnutí do vicezrnneho chlebiku malem zlomil zub. V chlebu jsou nejaka mala tvrda zrnicka. Skoro jakoby pisek. Posledni chleba, kde se mi to stalo ma kod OATS-PL-048-171. BBD: 05.01.2022_S1. Vyrobek od firmy Balviten Vicezrnny chlebik. Uz ho kupovat nebudu i presto, ze je tezke najit neco podobneho. Stiznost jsem se pokusil poslat primo na Balviten, ale pres jejich web se mi to nepodarilo. Snad budu uspesnejsi u Vas a podari se problem vyresit pro budouci zakazniky.
Dekuju.


Produkt

Balviten. Vicezrnny chlebik. BBD:05.01.2022_S1


Požadované řešení

Predat stiznost oddeleni kvality dane firmy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2021 10:03, před 3 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.11.2021 16:28, před 3 lety

Dobrý den, pane Chaloupko, mrzí nás, že nejste s výrobkem spokojen. V případě zájmu o předání Vašeho upozornění dodavateli, se prosíme obraťte na náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktní formuláře na našich webových stránkách lidl.cz , nebo na bezplatnou zákaznickou linku 800 115 435. Kolegové s Vámi případ sepíší a předají ho dodavateli. Děkujeme za pochopení. Pěkný den :)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2021 15:24, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 10:55, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.