Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vlak R753
Jezdím každé ráno rychlíkem do Prahy. Mám předplacenou IN 100 a doplatek na první třídu. Neustále je však ve vagónu, kde je 1. tř. zima. Průvodčí neustále píší o tomto problému, ale nic se neděje. Dnes opět stejný vagón a stejná zima. To, že je vlak neustále ve zpoždění již raději neřeším. Ale když už musíme na zastávce mrznout ohledně zpoždění, byla by alespoň slušnost zatopit.
Bohužel, tento problém s topením není jen v tomto rychlíku, ale i v jiných na trase Praha- Plzeň.
S pozdravem Dana Křenová
Zapojit vagón, který topí. Náhradu, kterou průvodčí nabízí (30 korun na občerstvení pouze na vlak, ve kterém jedu nebo zakoupení jízdenky se slevou, když mám IN100, považuji za trapný žert. Ten, kdo se podepsal pod tento způsob náhrady, by se měl alespoň zamyslet, než to odsouhlasí.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.