Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Asi v roce 2009 jsem koupila mobilní telefon od společnosti T-mobil svému příteli, ten tel. byl veden na mé jméno. Přítel v září zemřel. Napsala jsem do společnosti dopis dle pokynů v dopise z 5. 11. 2014, že žádám o předčasné ukončení smlouvy č. XY.
Na základě tohoto dopisu mi přišlo 13. 11. 2014 datum ukončení smlouvy 6. 12. 2014.
V tomto týdnu mi přišla z T-mobilu faktura na období od 13.11. AŽ do 12. 12. 2014.
Prosím, aby T-mobil uznal svou chybu a byla sjednána náprava.
Děkuji Abrahamová, Choceň
|
Tweet |
Ceník služeb společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. uvádí, že v případě, že služba byla aktivní pouze část tohoto období (změna tarifu, aktivace/deaktivace v průběhu zúčtovacího období, dočasné odpojení), bude paušál poměrně upraven (kromě paušálů za zvýhodnění Víkend+ a Pevná+). Vyúčtování za službu má tedy odpovídat pouze době, kdy byla služba aktivní. V případě nesouhlasu s vyúčtováním je možné uplatnit reklamaci u společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. ve lhůtě 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužívat možnosti mimosoudního řešení sporů, a proto bude tato stížnost uzavřena.