Společnost


Avast Software s.r.o.

Počet nahlášených stížností:105
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#53521Nepřehlednost hraničící se šmejdstvím

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 28 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2021, před 3 lety

Kristýna Plíhalová

Znění stížnosti

Předplatila jsem si službu Avast premium. Všechno fungovalo skvěle. Po roce jsem vyměnila počítač, nainstalovala software Avast a přihlásila se. Ovšem služba Premium mi nenaskočila automaticky. V tu chvíli jsem se tím nezabývala pozorně a službu předplatila znovu. Software mě v žádné fáízi viditelně neupozornil, že na tomto účtu mám už jednu službu předplacenou. Po roce mi z účtu odešly peníze. Dvakrát ta samá částka pro firmu, jejíž jméno mi nic neříkalo, se sídlem na Kajmanských ostrovech. Musela jsem si firmu vygooglit, abych pochopila, že asi pravděpodobně půjde o předplatné.
Došlo mi, že mám omylem objednáno dvakrát to samé a tak jsem se pokusila službu zrušit. U většiny internetových služeb a předplatných je to velmi jednoduchá věc, najdu svůj účet, zjistím co mám objednáno a někde v nastavení projdu sadou ověřovacích pokynů, které zajistí, že službu zruším. Ne tak u Avastu. Přestože samotný software je přívětivý a přehledný, mít kontrolu nad svým účtem je nesmírně komplikované a nepřehledné. Zdá se mi, že dokonce záměrně.Pokud chci zrušit předplatné premiových služeb, musm z nějakého nesmyslného důvodu do poradny a tam na to je dokonce předpřipravené kolonka.
Ovšem po měsíci, kdsy jsem žila v domění, že mám všechny služby odhlášené a platby zrušené, my přišlo oznámení, že se Avast snaží získat peníze z mého PayPalu.
Zdá se mi, že Avast záměrně odrazuje předplatitele od toho, aby službu mohl kdykoli zrušit. Zázemí služby je nepřehledné a matoucí a podezřelé. A to má být firma, které svěřím důvěru nad ochranou svého počítače.


Produkt

Premiové služby antivirového programu Avast


Požadované řešení

V první řadě bych byla ráda, kdybych měla jistotu, že je můj účet zrušen a Avast ode mě nebude vyžadovat žádné peníze.
Ale také bych si přála, aby Avast zásadně zpřehlednil a zpřístupnil správu účtu svých klientů, včetně toho, že peníze budou odcházet společnosti s názvem Avast, aby bylo jasno, komu vlastně platíme.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2021 09:17, před 3 lety

Pokud by společnost spotřebiteli bránila smlouvu zrušit, zkracovala by tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání by se nepřihlíželo.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 11:30, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 16:24, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.