Společnost


Firma na zážitky, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53523Neprodloužení voucheru covid

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 4 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2021, před 3 lety

Tereza Nožířová

Znění stížnosti

Firma neprodloužila voucher o dobu uzavření masážních salonu v covid pandemii. Řešila jsem již e-mailovou komunikací, ale prý jsem se měla ozvat dříve. Přijde mi silně neprofesionální jednání, kdy na jedné straně mi masážní salon řekl, že voucher určitě prodlužují kvůli covidu a ať přijdu a při uplatnění voucheru u firmanazazitky mi bylo sděleno, že jsem to měla řešit dřív před skončením platnosti voucheru.. Ale proč bych se objednávala dříve, když byly salony uzavřeny a všude nebezpečí covidu?

Děkuji za pomoc, voucher stál přes 3tisíce Kč.


Produkt

Voucher na balíček Nechte se rozmazlovat


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2021 12:16, před 3 lety

Pokud nebylo možné voucher (z důvodu uzavření některých druhů služeb) využít po většinu doby z jeho původní platnosti (např. voucher nebylo možné využít 5 měsíců z celkových 6), výrazně se změnily podmínky, za kterých byla smlouva (o zakoupení voucheru) uzavřena. Pokud by došlo k výraznému omezení času, v němž bylo možné voucher čerpat, nepochybně by se tím snížila jeho hodnota.

V takové situaci považujeme za spravedlivé řešení, aby podnikatel poskytl spotřebiteli voucher náhradní, který bude "prodloužen" o čas, po který nebylo objektivně možné voucher čerpat (např. z důvodu vládních uzávěr průmyslu a služeb). Spotřebitel by měl podnikatele k poskytnutí náhradního voucheru vyzvat s poukazem na § 1765 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, který právě na takovéto situace dopadá.

Pokud se tato spotřebitelova výzva mine účinkem, lze se stejného nároku (tj. spravedlivé změny smluvních podmínek tak, aby odpovídaly nastalé mimořádné situaci a neznevýhodňovaly spotřebitele) domáhat prostřednictvím soudu. K tomuto postupu spotřebitele opravňuje § 1766 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost (kromě výše uvedené soudní moderace) obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 10:34, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 14:24, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.