Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Není stížností na PPL CZ s.r.o. ale na výdejní místo.
Konkrétně Papírnictví Taurus v Brandýse nad Labem .Neochota lidí,kteří Vám vlastně ani balíček nevydají,protože jich tam mají moc a přeci nebudeme dělat pár kroků navíc PPL jako takové velmi škodí,dělá špatné jméno..a přiznám se,že není úplně první v okolí kdo je velmi neochotný nebo dokonce nemá otevřeno ve stanovenou dobu.
Těmto výdejními místy si jen jako firma škodí.
Pro nás kteří tuto službu platíme to znamená starosti navíc..volání,opětné zasílání balíku tam a zpět...je to pouze o ochotě lidí..
Nevydaný balíček
Vybírat schopné obchody a nikoliv trafiky,kde chybí ochota
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.