Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#53526Nevydaný balík parcel shop Brandýs nad Labem papírnictví Taurus

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 28 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2021, před 3 lety

Iva Fidranska

Znění stížnosti

Není stížností na PPL CZ s.r.o. ale na výdejní místo.
Konkrétně Papírnictví Taurus v Brandýse nad Labem .Neochota lidí,kteří Vám vlastně ani balíček nevydají,protože jich tam mají moc a přeci nebudeme dělat pár kroků navíc PPL jako takové velmi škodí,dělá špatné jméno..a přiznám se,že není úplně první v okolí kdo je velmi neochotný nebo dokonce nemá otevřeno ve stanovenou dobu.
Těmto výdejními místy si jen jako firma škodí.
Pro nás kteří tuto službu platíme to znamená starosti navíc..volání,opětné zasílání balíku tam a zpět...je to pouze o ochotě lidí..


Produkt

Nevydaný balíček


Požadované řešení

Vybírat schopné obchody a nikoliv trafiky,kde chybí ochota


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2021 11:11, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 11:36, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 16:05, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.