Společnost


LD stav s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53529Objedávka plastového okna po uhrazení nedošla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2021, před 3 lety

Jan Voleš

Znění stížnosti

Ve Čtvrtek 28.10 jsem objednával plastové okno ve Firmě LD stav s.r.o Plzen a nikdo nebyl schopný zvednout telefon kde je objednávka a už je týden pryč a vše uhrazené online okamžitou platbou i dovoz za 650 korun a nikde nic není a telefony nezvedají z 5 čísel co mají na webu i telefon na dovozce chci na ně podat trestrný oznámení že jsem zaplatil 5200 korun za okno a její ignorování který je trestné nad 5 tisíc korun a chceme vrátit peníze nebo at se naučí zvedat telefony a hned dovezou objednávku když nemá Plzen vychování


Produkt

5200 korun po uhrazení objednávky, nezvedání telefonu z 5 čísel od ponděli do pátku


Požadované řešení

Chci aby tam přišla inspekce a zkontrolovala všechny jejich vedení firmy a peníze lidí a aby u toho byla kriminalní policie protože částky přesahují nad 5 tisíc korun což je podle zákona trestná čin nebo okamžité odeslaní na adresu jak bylo uhrazeno z omluvou firmy a at se naučí zvedat telefony nebo at svoji firmu zavřou a ukonči děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2021 12:17, před 3 lety

Úvodem bychom chtěli spotřebitele upozornit, že o trestný čin se obecně jedná při přesáhnutí částky 10 000 Kč, nikoliv 5 000 Kč jak uvádí spotřebitel opakovaně ve své stížnosti.

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

K požadovanému řešení uvádíme, že služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi spotřebitelem a podnikatelem, přičemž tato platforma je jen zprostředkovatelem kontaktu a je založena na dobrovolnosti. Podnikatel tedy o existenci stížnosti bude informován, nicméně jej nemůžeme nutit do reakce přes naši službu. Dále uvádíme, že jako pouhý zprostředkovatel kontaktu nemáme možnost provést inspekci, stejně jako přivést k podnikateli kriminální policii. Českou obchodní inspekci je nicméně možné informovat přímo na jejich stránkách, případně spor řešit pomocí mimosoudního řešení sporů (ADR) ČOI (viz odkaz níže).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 11:08, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 15:00, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.