Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dnes jsem nakupovala v Kauflandu Olomouc-Neředín ul. Hněvotínská. Hned v první vteřině u pokladny jsem předložila Kaufland Card. Je možné, že mladá pokladní místo karty načetla cenu Bio citronů, protože jsem je měla místo 1x načtené jako2x. Ke konci nákupu přišla starší kolegyně a té jsem platila. Jaké však bylo mé překvapení, když jsem na účtence neviděla načtené 30% slevy na smetany a jiné slevy. Slevy jsem si aktivovala doma na počítači. Pokladní řekla že se s tím nedá nic dělat a že mám jít na informace. Tam jsem smetany a sýr vrátila a chtěla jsem ať mi je stornují a já si je se slevou koupím. Jenže paní mi řekla že to nejde aktivovat si kupony přes počítač a že si musím aktivovat kupony na tabletu u pokladny. Jenže to nešlo. Přesto že jsem opakovaně i s pomocí nově příchozího zaměstnance zadávala správné heslo, pořád mi to hlásilo neplatné heslo, ale doma na počítači jej bez problémů používám. Byla jsem z toho na mrtvici protože jsem vystála frontu u informací a s řešením této nepříjemnosti jsem strávila třičtvrtě hodiny zbytečně a bez uspokojivého výsledku.
S pozdravem Jarmila Škubalová
Požaduji omluvu a odškodnění za tuto nepříjemnost a zbytečně promrhaný čas.
|
Tweet |
K věrnostnímu programu Kaufland Card:
Vzhledem k tomu, že jde o věrnostní program společnosti Kaufland, nevztahují se na něj přímo zákonné normy. Řídí se pouze podmínkami této služby, které spotřebitel odsouhlasil při registraci do tohoto programu. Tyto podmínky musí společnost dodržovat.
Spotřebitel správně reklamoval účtování zboží bezprostředně po nákupu, později by tato reklamace nemusela být uznána. K (ne)funkčnosti kuponů a jejich aktivaci bude vhodné vyčkat na vyjádření společnosti, případně společnost informovat přímo (např. přes formulář zde: https://www.kaufland.cz/aktualne/servis/kontakt.html).
K údajné ledabylosti pokladní:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Omlováme se za pozdní reakci způsobenou personální změnou a technickými problémy. Pokud je váš podnět ještě aktuální a přejete si ho řešit, rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.