Počet nahlášených stížností: | 554 |
Z toho za letošní rok: | 42 |
Stále v řešení: | 9 |
dobrý večer ,dnes jsem obdržel,vyjádření seznamky Novalaska@online.Přijali mou výpověd ,tudíž mé Vip členství trvá do 22.1.2022..Ale zárověn ,mě upozornili ,že tato výpověd smluvního vztahu mě nezproštuje povinnosti zaplatit vymáhanou dlužnou částku .Jak mám dále postupovat ????
Nina (Support)
3. 11. 2021 9:10 SEČ
Ahoj aondryhal794,
děkujeme za tvou zprávu.
Tvou výpověď jsme přijali a zpracovali. Tím tvé členství vyprší dne 2022-01-22
Chtěla bych Tě upozornit na to, že výpověď Tě neosvobozuje od smluvních závazků a odpovídajících plateb.
V současné době evidujeme nesplacené pohledávky.
V případě přetrvávajícího neplacení budou pohledávky předány naší inkasní společnosti.
Aby k tomu nedošlo, můžeš vše snadno kompenzovat tvou oblíbenou platební metodou pomocí následujícího odkazu:
https://secure.paidwings.com/loginnow/6646745/04fa93a9aa0b98ec54e7472642e0580e
Veškeré poplatky spojené s platbou hradí plátce.
Jak bylo dohodnuto v našich smluvních podmínkách, tvé členství je vypovězeno, pokud nám svou výpověď zašleš nejpozději 14 dní před datem jeho automatického prodloužení. Pokud své členství nevypovíš během této lhůty, tvé členství se automaticky prodlouží o další zúčtovací období.
Můžeš se samozřejmě kdykoliv znovu přihlásit jako prémiový člen!
Bylo by přece škoda již dále neflirtovat!
S pozdravem,
Nina
Jak zastavit vymáhání dlužné částky za nevyužívané služby...
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoli částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena - tedy zmíněnou inkasní společnost. Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat. Společnost nemůže ani žádat, aby spotřebitel zaplatil poplatek za vymáhání údajného dluhu. To vyplývá z rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. 32 Cdo 1733/2008.
V případě popsaném spotřebitelem se nicméně domníváme, že právní důvod pro vymáhání pohledávky existuje. I přes nevyužívání služby byl spotřebitel pravděpodobně členem a nezáleží tak na tom, zda službu reálně využíval, či nikoliv. Společnost správně uvádí, že vypovězením závazku nemizí pohledávky z minulosti. Jestliže si tedy spotřebitel službu objednal a byl členem, doporučujeme pohledávku zaplatit. Jestliže si je jistý, že pro pohledávku není relevantní důvod, doporučujeme o tom informovat jak tuto společnost, tak i společnost inkasní, na kterou bude pohledávka pravděpodobně postoupena.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu (k čemuž se v tomto případě již sama zavázala), doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.